در دومین دوره برگزاری این رقابت ها در مراغه؛

آذربایجان‌شرقی در مسابقات کشوری رزم پهلوانی «پرتوما» اول شد

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در تبریز؛

رکاب زنان برتر دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شدند

 مسابقه قهرمان کشوری دوچرخه سواری در بخش کوهستان( کراس کانتری) آقایان در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان امروز در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد و رکابزنان برتر مشخص شدند.
کد خبر: ۱۳۸۰۱۰۶

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: در این مسابقات در رده جوانان؛ بنیامین فنایی از استان خراسان رضوی، کاوان محمدی از استان کردستان و محمدسینا ربیعی از استان مرکزی توانستند عنوان های اول تا سوم مسابقات را از آن خود کنند.

در رده امید؛ محمدرضا عراقی از استان مرکزی، اسماعیل کرده از استان آذربایجان‌غربی و سپهر یوسفی از استان اصفهان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

در رده بزرگسالان؛ فراز شکری از استان فارس، پرویز مردانی از استان آذربایجان‌شرقی، فرشید صلاحیان از استان فارس به ترتیب اول تا سوم شدند.

مسابقه کراس کانتری قهرمانی کشور بانوان نیز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه در مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز برگزار می شود.

مسیر جدید کراس کانتری برای رقابت‌های کشوری به تازگی از سوی هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز احداث شده است.

کراس کانتری از محبوب ترین رشته های  دوچرخه سواری است و مسابقات این رشته در مسیرهای صخره ای، جنگلی و سراشیبی به مسافت ۵ تا ۹ کیلومتر برگزار می شود و متناسب با سن شرکت کنندگان بین زمان یک ساعت و ۴۵ دقیقه تا ۲ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می انجامد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها