6 برند کت و شلوار ایرانی که باید آن ها را بشناسیم! معرفی بهترین کت و شلوار برند در تهران، با شناختن این برندهای کت شلوار ایرانی بیخیال کت شلوار خارجی می شوید!
کد خبر: ۱۳۷۹۳۴۳

انتخاب بهترین ها همیشه چالش برانگیز بوده. بخصوص اگر این انتخاب در حوزه مد و پوشاک باشد. انتخاب لباس در برندهای مختلف با توجه به کیفیت برند و سلیقه افراد انجام می‌شود. امروزه برندهای معتبر و با کیفیتی در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کنند. این پوشاک با بهترین کیفیت تولید و در سطح برندهای معتبر جهانی هستند و به کمک آن‌ها می‌توانیم از خرید پوشاک خارجی بی نیاز باشیم.

 

در این مطلب قصد داریم تا بهترین برند کت و شلوار در ایران را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین برند کت و شلوار در ایران چیست؟ معرفی 6 برند برتر

 

1_ هاکوپیان

 

یکی از اولین نام هایی که با شنیدن اسم کت و شلوار در ذهنمان زنده شود، بی شک هاکوپیان است. این تولید کننده به عنوان یکی از برندهای معروف کت و شلوار در ایران سعی داشته به یک مارک تراز اول تبدیل شود.

 

برند هاکوپیان یک برند خوش نام در میان پوشاک داخلی است. این برند، دارای گواهینامه مدیریت کیفیت و بیش از 20 جایزه بین‌المللی در صنعت پوشاک ایرانی می باشد. هاکوپیان به دنبال مرزهای رقابتی فراتر از بازار داخلی است و کیفیت پوشاک خودش را تا حدی افزایش داده است که توان رقابت با برندهای معتبر خارجی را هم داشته باشد.

 

پارچه‌هایی که در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند، از شرکت‌های معتبر ایتالیایی وارد می‌شود و کلیه مواد اولیه قبل از دوخت توسط کارشناسان کنترل کیفیت بررسی شده تا محصول باکیفیتی به دست مشتریان برسد.

 

 2- ال سی من 

 

برند ال‌سی‌من به کمک متخصصین بین المللی در حوزه مد، موفق به تولید انواع کت شلوار مردانه با طراحی‌های منحصر به فرد شده. این برند با دانش و تجربه زیاد و طراحی کلکسیون‌های متنوع و کاربردی، توجه گروه‌های مختلف را جلب و نیاز افراد با سلایق و خاص را به خوبی برآورده کرده است. این برند در کنار تولید کت شلوار به تولید پیراهن و سایر اکسسواری های پوشاک آقایان در استایل رسمی نیز می پردازد.

 

مهم‌ترین ویژگی کت و شلوارهای ال‌سی‌من، طراحی خاص مدل‌ها، کیفیت دوخت و کیفیت پارچه‌ی آن‌ها است. تمام مدل‌های کت و شلوار مردانه ال‌سی‌من، مطابق با استانداردهای روز دنیا و با پیروی از آخرین ترندهای کت و شلوار درکشورهای صاحب سبک، طراحی می‌شوند.

 

 اگر سری به شبکه های اجتماعی این برند نیز بزنید، خواهید دید که تا چه میزان دارای طرفدار است. البته تبلیغات گسترده تلویزیونی هم در این امر بی تاثیر نبوده چرا که این شرکت سعی کرده با استفاده از این ابزار نام برند خود را در یاد ها جاودانه کند.

 

3- گراد 

 

سومین برندی که آن را در اینجا معرفی می کنیم ، برند گراد هست. گراد مهم‌ترین وجه تمایز خود را تنوع بالا در طرح و اندازه و همچنین ارائه محصولاتی منطبق بر خواست مشتری می‌داند. 

 

بهترین برند کت و شلوار در ایران چیست؟ معرفی 6 برند برتر

 

گراد همیشه در تلاش بوده تا بهترین کیفیت و جذاب‌ترین مدل‌ها را روانه بازار کند تا با هر سلیقه‌ای جور در بیاید. پوشاک گراد در واقع یکی از بهترین برندهای کت و شلوار در ایران است که متناسب با هر سلیقه‌ای، انواع کت و شلوار  ، کت تک ، پیراهن مردانه و ... را تولید کرده است.

 

ازجمله امکانات ویژه گراد می‌توان به وجود ۹ گروه سایزبندی بر اساس روش مولر اشاره کرد. گراد مدعی است که با استفاده از این روش می‌توان برای ۹۵ درصد افراد جامعه کت‌وشلوار پیش‌دوخته با برش استاندارد تولید کرد. یعنی گراد برای سایزهای یکسان هم تفاوت اندام‌ها را مدنظر دارد.

 

در گراد امکان سفارشی‌دوزی هم وجود دارد. لاین سفارشی دوزی گراد با عنوان اختصاصی "گراد پرو" امکان دخالت سلیقه شخصی مشتریان در انتخاب محصولات را فراهم می کند. شخصی دوزی گراد اوج هنر دوخت ماست، در واقع امضای خود شما پای لباسی است که با جزییات دلخواه خودتان، از رنگ و پارچه و نوع دوخت گرفته تا آستر و دکمه و حتی پوشت، برایتان آماده کرده ایم. هر تکه از پوشش شما با بالاترین استانداردها و توجه به جزییات کامل طراحی و اجرا می شوند.

 

4- زاگرس پوش 

 

قطعا اگر با برندهای با کیفیت داخلی آشنا شده و از آن‌ها استفاده کنید، متوجه کیفیت بالای تولیدات شده و به خریدار ثابت آن‌ها تبدیل می‌شوید.

 

شرکت زاگرس پوش بیش از دو دهه است که در حوزه تولید پوشاک فعالیت می‌کند. این واحد صنعتی عملکردی مناسب در حوزه تولید پوشاک باکیفیت، افزایش میزان اشتغال‌زایی و کاهش میزان وابستگی به برندهای خارجی پوشاک داشته است.

 

برای دوخت کت و شلوار زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی استفاده شده. همچنین از آن جایی که محصولات تولیدی توسط این شرکت معمولا رسمی هستند، انتخاب مناسبی برای مجالس و محیط‌های رسمی می باشند. بسیاری از افراد، کارمندان، مدیران ادارات و سازمان‌های بزرگ، پوشاک زاگرس پوش را به عنوان لباس  رسمی خود انتخاب می‌کنند.

 

برای خرید محصولات با کیفیت زاگرس پوش می‌توانید از طریق نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ این شرکت اقدام کنید. زاگرس پوش 5 نمایندگی در تهران و مجموعا بیست و پنج نمایندگی در سطح کشور دارد. همچنین برای خرید غیر حضوری نیز میتوانید به فروشگاه اینترنتی زاگرس پوش مراجعه کنید و از ارسال رایگان بهره مند شوید.

 

5- خانه مد راد

 

بهترین برند کت و شلوار در ایران چیست؟ معرفی 6 برند برتر

 

خانه مد راد یکی از برندهای شناخته شده در حوزه مد و پوشاک است. این برند در واقع در سال ۲۰۱۸ در لندن هم به ثبت رسیده و یک شرکت مد بین‌المللی با خاستگاه شرقی-ایرانی است. همچنین خانه مد راد به عنوان یک کمپانی ایرانی-انگلیسی هم به حساب می‌آید. این برند در واقع اولین خانه مد ایران است که با دوخت ظریف و پارچه های باکیفیت، افراد مشهور را مخاطب اصلی خود قرار داده است.

 

6- موکارلو

 

آخرین برندی که قصد معرفی آن را داریم، موکارلو است. شاید اگر از 10 نفر سوال کنید "موکارلو برند کدام کشور است "بیش از نصف افراد عقیده داشته باشند این برند خارجی است اما اینطور نیست.

 

 این برند ایرانی در حدود 30 سال پیش با عنوان "جامه سرا " فعالیت می کرد . اما در سال 1383 به موکارلو تغییر نام داد

 

ویژگی این برند استفاده از طراحان برجسته خارجی، به منظور به روز بودن و باقی ماندن در عرصه مد و فشن است. همچنین تمام پروسه تولید کت و شلوار در این شرکت شامل طراحی، برش و دوخت با استفاده از جدیدترین ماشین آلات و با بالاترین کیفیت انجام می شود. تمایز و نوآوری از خطوط تولید محصولات در کارخانه آغاز میشود و تحت یک سیستم یکپارچه تا مرحله عرضه و فروش ادامه می یابد.

 

جمع بندی

 

دوگانه خرید جنس خارجی یا ایرانی چندین سال است که در محافل متنوع داغ شده... خیلی کثیری از افراد معتقد اند که تولید داخلی نسبت به تولیدات خارجی کیفیت لازم را ندارد.

 

 باید قبول کرد در بعضی از کالا ها هنوز فاصله زیادی بین کالای ایرانی و خارجی وجود دارد. اما به جرات میتوان گفت در صنعت پوشاک، به ویژه کت و شلوار، برندهای ایرانی با قدرت به میان میدان آمده اند و با کیفیت ترین کت شلوار ها را با سلیقه ی ایرانی طراحی و تولید کرده اند.

 

در پایان از شما میخواهیم در تکمیل این لیست به ما کمک کنید و اگر تجربه ی خرید کت و شلوار ایرانی را داشتید ، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع : blog.gerad.ir/best-iranian-suit-brands

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها