هشت طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین افتتاح می‌شود
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین

هشت طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین افتتاح می‌شود

وزیر نفت کشور نیجریه به همراه سفیر این کشور در ایران ، از بزرگترین واحد تولید مخازن گاز طبیعی، طبی و    CNG  در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.
وزیر نفت کشور نیجریه به همراه سفیر این کشور در ایران ، از بزرگترین واحد تولید مخازن گاز طبیعی، طبی و CNG در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۷۸۳۰۱

به گزارش جام جم آنلاین قزوین – مهرداد نوری؛ تیمیپره سیلوا وزیر نفت نیجریه به همراه یاکوبا سنتوراکی سلیمان، سفیر نیجریه در ایران از شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی ( مخازن صنعتی و طبی) و خط تولید کارخانه آسیاناما بزرگترین واحد تولید مخازن گاز صنعتی و طبی در شهرک صنعتی لیا قزوین بازدید کرد. 

در این بازدید ماگاجی عمر، وزیر مختار نیجریه در حوزه اقتصادی و بازرگانی و دوتن از دیپلماتها، هیات همراه تیمیپره سیلوا نیز حضور داشتند و ازقسمتهای مختلف خط تولید این واحد صنعتی بازدید کردند و قرار است پس از این بازدید قرارداد صدور  مخازن گاز به کشور نیجریه منعقد شود.

حسام خوشبین فر مدیرعامل شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیاناما نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گزارشی از وضعیت تولیدات این کارخانه را ارائه کرد. 

شرکت آسیاناما با تولید سالانه  ۳۰۰ هزار عدد مخزن ، بزرگترین تولیدکننده انواع مخازن گاز صنعتی و پزشکی و CNG  در کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها