مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: استان البرز مقام سوم قهرمانی مسابقات ووشو و شنا دانش آموزی دختر کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۳۷۸۰۱۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

علی حجرگشت با اشاره به اینکه تابستان امسال استان البرز میزبان مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر و دختر در ۲ رشته ووشو و شنا را بر عهده داشت، افزود: سی و دومین دوره مسابقات شنای دانش آموزان دختر در کرج برگزار شد که درآن استان خراسان رضوی، تهران و البرز به ترتیب مقام اول تا سوم تیمی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: استان‌های اصفهان، فارس و گلستان هم به ترتیب مقام چهارتا ششم را در این دوره از مسابقات ورزشی کشور به دست آوردند؛ در مسابقات ووشو پسران در رشته ووشو استان‌های اصفهان، قزوین و خراسان رضوی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
حجرگشت افزود: در مسابقات شنا‌ی پسران هم استان‌های تهران، فارس و مرکزی به مقام اول تا سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات دانش آموزی ۵۵۵ دانش آموز پسر و ۵۰۹ دانش آموز دختر در ۲ رشته ووشو و شنا همراه با ۱۵۰ نفر از عوامل اجرایی شرکت کردند؛ مسابقات امسال با عنوان " یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید علیرضا شمسی " با شعار " دانش آموز، ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست" اجرایی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: مسابقات قهرمانی دانش آموزان در از ۲۵ مردادماه سالجاری در البرز شروع شد و در چهارم شهریورماه خاتمه یافت.
وی تاکید کرد: مسابقات دانش آموزان در رشته شنا در استخر بین المللی دانشگاه خوارزمی و مسابقات رشته ووشو در سالن دانشگاه هنر کرج برگزار شد و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات در خوابگاه مرکز تربیت مربی کشور مستقر در کرج اسکان یافتند.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها