رئیس اداره تعاون روستایی شاهرود از خرید حمایتی –مباشرتی گوشت قرمز توسط شبکه تعاون روستایی این شهرستان و آغاز بوجاری و فرآوری بذر گندم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۱۴۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، امید فوقانی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل های لازم شرکت تعاونی دامداران شهرستان شاهرود اقدام به خرید حمایتی –مباشرتی دام زنده از دامداران این شهرستان نمود.

وی افزود: این خرید در راستای سیاستهای  وزارت جهاد کشاورزی در جهت حمایت از دامداران و تنظیم بازار گوشت قرمز در سراسر کشور و توسط شرکت پشتیبانی دام کشور صورت می گیرد که شبکه تعاون روستایی به مباشرت از این شرکت در شهرستان شاهرود اقدام به خرید می کند.

فوقانی بیان داشت: دام زنده به قیمت هر کیلوگرم ۹۰۰ هزار ر یال از دامداران خریداری می گردد که از ابتدای شروع طرح ۲۴۷۰۰کیلوگرم گوشت قرمز توسط شرکت تعاونی دامداران این شهرستان روانه بازار گردیده است. 

وی همچنین افزود: اتحادیه این شهرستان ۹۹درصد تعهد خرید بذر سال زراعی پیش رو را محقق کرده است و با اخذ تاییدیه های فنی لازم از امروز عملیات بوجاری در این شهرستان آغاز شده است.

شایان ذکر است؛  اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان شاهرود نسبت به فرآوری بذور گندم در ارقام پیشگام، میهن و زرینه در سه طبقه پرورشی، مادری و گواهی شده اقدام نموده که پس از تایید موسسه تحقیقات بذر و نهال استان طبق برش شهرستانی اعلامی از سوی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در بین کشاورزان به قیمت نرخ روز مصوب توزیع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها