معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز

البرز آماده برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: این استان آماده برگزاری مسابقات کشوری ووشو و شنا دانش آموزی در ۲ بخش دختران و پسران شد.
کد خبر: ۱۳۷۶۵۹۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

سید مسلم رئیسی با اشاره به اینکه با حضور استاندار البرز از پوستر المپیاد استعداد‌های برتر ووشو و شنا دانش آموزان سراسر کشور با عنوان " یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید علیرضا شمسی پور " رونمایی شد، افزود: این دوره از مسابقات با شعار " دانش آموز، ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست" کلید می‌خورد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دراین دوره از مسابقات دانش آموزان دوره اول متوسطه مدارس استان‌های مختلف کشور شرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه هماهنگی و مقدمات اسکان دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات آماده شده است، افزود: از ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه جاری دانش آموزان و دختران از یک تا چهارم شهریورماه در آن به رقابت می‌پردازند.
رئیسی ادامه داد: تا کنون برای شرکت در این دوره از مسابقات ۵۲۲ دانش آموز پسر و ۴۹۱ دانش آموز دختر به همراه مربی و سرپرست اعلام آمادگی کرده اند.
وی تصریح کرد: در برگزاری مسابقات کشوری ووشو و شنای دانش آموزی ۹۰ داور، ۱۲ ناظر و ۷۰ عوامل اجرایی همکاری می‌کنند.
وی گفت: این دوره از مسابقات از ۲۵ مردادماه با حضور دانش آموزان پسر در کرج با حضور مسوولان وزارتی و استانی به صورت حضوری آغاز می‌شود.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات در خوابگاه مرکز تربیت مربی کشور مستقر در کرج اسکان می‌یابند.
وی تاکید کرد: مسابقات دانش آموزان در رشته شنا در استخر بین المللی دانشگاه خوارزمی و مسابقات رشته ووشو در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
استان البرز تا کنون میزبانی مسابقات مختلف دانش آموزی کشور از جمله شطرنج، فوتسال، طناب زنی، ژیمناستیک و اسکی را عهده دار بوده است.

http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها