رییس مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه از مهار حریق در مزرعه ای در این شهرستان خبرداد
کد خبر: ۱۳۷۴۴۰۶

به گزارش جام جم آنلاین تهران ،رییس مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه گفت : درعملیات نخست در ساعت ۲۱:۲۰ شب گذشته حادثه ای مبنی بر حریق مزرعه ای واقع در دشت کلفور به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرستان اطلاع داده شدعلی اکبر مومنی افزود : جزئیات این حادثه به این شرح بود که حجم زیادی از علوفه خشک شده که توسط یکی از کشاورزان در زمینی دپو شده بود توسط افراد ناشناس آتش زده شد که آتشنشانان این مرکز طی دو ساعت عملیات نفس گیر ، حریق را مهار کردند و از گسترش آن به اطراف جلوگیری کنند.
وی گفت : امروز هم ساعت ۸:۳۵ حادثه حریق یک باب منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی فیروزکوه اطلاع داده شد.
رییس مرکز آتشن شانی و خدمات ایمنی شهرداری فیروزکوه افزود : در این حادثه یک باب منزل مسکونی متروکه در محله مسجدسی دچار حریق شد که سریعاً یک اکیپ اطفاء حریق به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
مومنی گفت : این ساختمان متروکه به مساحت حدودا ۱۰۰ متر دچار حریق شد و احتمال آن میرود که تجمع افراد ناشناس در این ساختمان و افروختن آتش دلیل حریق آن باشد.
وی افزود : نا ایمن بودن این ساختمان و همجواری با ساختمان های اطراف خطرات زیادی را به همراه دارد که پیگیری های لازم توسط حوزه خدمات شهری شهرداری جهت ساماندهی ساختمان مذکور در دست اقدام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها