فرمانده انتظامی
فرمانده انتظامی "سیریک" از اجرای سومین مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه به همت و تلاش کارکنان انتظامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۳۶

 

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی "سیریک" از اجرای سومین مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه به همت و تلاش کارکنان انتظامی در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ "فرهاد چراغی"  اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و در لبیک به ندای فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، سومین مرحله طرح مواسات و همدلی مومنانه به همت و تلاش کارکنان انتظامی در شهرستان سیریک اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 3 مرحله طرح مواسات و همدلی توسط پلیس سیریک در سطح شهرستان برگزار گردیده و در این طرح ها، 200 بسته معیشتی شامل برنج ، قند ، روغن، مرغ ، ماکارونی و لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، قالی، آبگرمکن و برخی اقلام مصرفی دیگر به ارزش بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون ریال در بین نیازمندان ، افراد بی بضاعت و کم درآمد در ایام دهه امامت و ولایت توزیع شد، افزود: این طرح در طول سال به صورت مستمر ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک در پایان تأکید کرد: توجه به وضعیت معیشتی نیازمندان و محرومان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها