رییس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج

املاک شهرداری کرج شفاف سازی می‌شود

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج می گوید: با تشکیل یک بانک اطلاعاتی تمام املاک مدیریت شهری کرج در این بانک شفاف سازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۷۰۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز:

عمار ایزدیار گفت: در راستای این طرح تمام سازمان ها، معاونت‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری کرج مکلف هستند تا ۲ هفته پس از ابلاغ طرح نسبت به ارائه لیست اولیه املاک و اماکن در اختیار یا واگذار شده به غیر (تحت هر عنوان اعم از دائم یا موقت) به اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج جهت بررسی و اقدام لازم مبادرت نمایند و تا دو ماه نسبت به تکمیل نواقص و مستندات لیست املاک و مستغلات تحت مدیریت خود اقدام و مستندات مربوطه را جهت ثبت و ضبط در اختیار اداره کل املاک و مستغلات قرار دهند.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج افزود: از آنجا که هرگونه برنامه ریزی جهت مدیریت و بهره برداری از املاک متعلق به شهرداری کرج در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری و رفع نیاز‌های موجود، مستلزم تکمیل بانک جامع اطلاعات املاک شهرداری کرج است و حصول این امر مستلزم همکاری و هماهنگی کلیه حوزه‌های ذیربط در این زمینه بوده و تسریع در تعیین تکلیف آن علاوه بر جلوگیری از سوء مدیریت و بروز مفسده‌های احتمالی می‌تواند موجب بالارفتن شاخص شفافیت و تسهیل انجام امور در زمینه مدیریت املاک شهرداری کرج شود.

ایزدیار بیان داشت: طرح حاضر با عنوان تکمیل و ساماندهی بانک اطلاعات املاک متعلق به شهرداری کرج در ۱۵ بند توسط اعضای شورای شهر به تازگی تصویب شده است.

وی خاطرنشان کرد:اداره کل املاک و مستغلات با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای مکان محور نمودن هزینه کرد بودجه تملکات نسبت به پیگیری ایجاد لایه‌های مربوط به خط پروژه‌های اولویت دار تملکی اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها