یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر سراسر کشور که  در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت نظام هستند و با تربیت آینده سازان ایران در استقلال کشور نقش آفرینند.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر سراسر کشور که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: معلمان افسران سپاه پیشرفت نظام هستند و با تربیت آینده سازان ایران در استقلال کشور نقش آفرینند.
کد خبر: ۱۳۷۳۵۹۴
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، وزیر آموزش و پرورش گفت: برگزاری برنامه ها در مکان های مقدسی چون حرم مطهر انرژی مضاعفی ایجاد می‌کند و هم بعد جسمی و هم معنوی در این مکان قوت می‌گیرد. امروز نیز مسابقات فرهنگی ورزشی به نام شهید شاخص تربیت بدنی شهید "ابراهیم هادی" برگزار می‌شود که شایسته قدردانی است و همه ما وامدار این عزیزان هستیم.

 

وی گفت: در آموزش و پرورش از این معلم های ورزشکار و پهلوان کم نداریم، معلمانی که نقش مهمی در تربیت دانش آموزان ایفا می کنند و شعار "ما می توانیم" را تحقق بخشیدند.

 

این مسابقات که در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز شد با حضور بانوان فرهنگی و ورزشکار در سه رشته بدمینتون، والیبال و پینگ پنگ انجام می گیرد.

 

در پایان سخنرانی، معلمان شرکت کننده در این مراسم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را خواستار شدند و وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که این طرح جزو خواسته های وزارت نیز هست اعلام کرد: امور در حال پیگیری و اجراست و امید است تا ابتدای سال تحصیلی همه معلمان به حق خود برسند و با قدرت در کلاس های درس حاضر شوند.

 

لازم به ذکر است مسابقات ورزشی بانوان معلم سراسر کشور بعد از ۱۶ سال توقف از ۲۸ تیرماه در مشهد آغاز می شود و برای مدت پنج روز ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها