مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: واحدهای تولیدی کالاهایی که مجوز افزایش قیمت نداشته را باید به قیمت قبل تاریخ ۳۱ اردیبهشت عرضه کنند
کد خبر: ۱۳۷۲۶۳۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان؛ علی تشنه دل اظهار کرد: واحدهای تولیدی کالاهایی که مجوز افزایش قیمت نداشته و کالاهای خود را بدون مجوز افزایش داده اند با کالاهای خود را به قیمت قبل تاریخ ۳۱ اردیبهشت عرضه کنند و در غیر این صورت تخلف است.

وی افزود: با هرگونه عدم عرضه و احتکار روغن موتور در سطح عرضه برخورد خواهد شد و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

رئیس اداره صمت استان سمنان خاطر نشان کرد: در خصوص تامین و موجودی کالاهای اساسی در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و استان سمنان از لحاظ تورم در نقطه سبز قرار دارد یعنی از متوسط کشوری پائین تر می باشد.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح توزیع هوشمند یارانه آرد و نان در سطح واحدهای نانوایی ، واحدهایی که از اجرای این طرح سو استفاده نموده و تخلف میکنند به شدت برخورد خواهد شد.

تشنه دل تصریح کرد: اجرای طرح همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده از یکم اردیبهشت ماه در سطح کشور اجرا شده است که از ۱۰۹ واحد تولیدی مشمول اجرای این طرح ، ۶۰ واحد تولیدی تاکنون اقدام به درج همزمان قیمت تولید کننده و مصرف کننده نموده اند و تا کنون ۱۳۵۴ قلم کالا توسط این واحدها در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها