به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان:

حمایت های مالی تامین اجتماعی از بیماران صعب العلاج و بازنشستگان

میز ارتباطات مردمی ویژه سفر ریاست جمهور با حضور نماینده ویژه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان و مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، از روز چهارشنبه ۲۵ خرداد و به مدت دو روز در اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان واقع در خیابان عباس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۷۱۱۶۴
 

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛


در این رویداد که همزمان با بیست و پنجمین سفراستانی رئیس جمهور به استان اصفهان برگزار گردید، مراجعه کنندگان رو دررو با مدیران ارشد سازمان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و برای برون رفت از چالش های مبتلا به شرکای اجتماعی سازمان،  چاره اندیشی شد.
 زین العابدین امیراحمدی نماینده ویژه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه این رویداد به خاستگاه تامین اجتماعی در تحقق عدالت و امنیت اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های دولت و سازمان تامین اجتماعی، تلاش برای رسیدن به عدالت اجتماعی و اقتصادی است و برای دستیابی به این مهم، از تمام ظرفیت های موجود بهره خواهیم گرفت.


امیر احمدی نماینده ویژه مدیرعامل وپاسخگویی به شکایات سازمان تامین اجتماعی به پوشش ۵۵ درصدی جمعیت کشور از خدمات و حمایت های قانونی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه شدگان و شرکای اجتماعی سازمان، از مهم‌ترین برنامه ها و سیاست های کاری سازمان است.
امیراحمدی به ابلاغ دولت به نهادهای خدماتی کشور در تسهیل خدمات و رفع مشکلات و گلوگاه‌های اقتصادی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست های مهم این دولت، رو در رویی با مردم برای رفع مشکلات و تامین خواسته ها و رفع نیازهای حداقلی جامعه است از این رو در تمام سفرهای استانی، اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات،  همراه کابینه در استانها حضور یافته،  و برای رفع مشکلات بویژه مشکلات فعالان اقتصادی، برای تحقق رونق تولید ودر مجموع جلب رضایت شرکای اجتماعی  اهتمام ویژه می‌شود.
امیراحمدی به فراوانی عمده درخواست های مطرح شده در میز ارتباطات مردمی اشاره کرد و گفت: اجرای قانون بخشودگی پیش ازموعد در مشاغل سخت و زیان‌آور،  مسائل معیشتی بویژه برای بازنشستگان و مستمری بگیران، موارد مربوط به وصول حق بیمه و سوابق بیمه شدگان، قوانین بخشودگی و تقسیط جرائم بیمه ای ، امهال حق بیمه دوران اپیدمی کرونا از جمله درخواست های مراجعین به میز ارتباطات مردمی بوده است.
وی در ادامه از اعطای محدود تسهیلات ده میلیون تومانی  برای بازنشستگان همزمان با سفر رئیس دولت به استان اصفهان خبر داد و گفت: علاوه بر تسهیلات بانکی برای بیمه شدگان دچار بیماری های صعب العلاج و سرطان، مبالغی در قالب حمایت درمان اعطا می‌شود.
وی به رشد ۵۷درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیراشاره کرد و گفت: این میزان رشد، برای حداکثر بگیرها، ده درصد بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد در پرتوهم افزایی میان شرکای اجتماعی و سایر نهادها، شاهد تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی در کشورباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها