کد خبر: ۱۳۷۰۸۸۴

وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه سبب شده تا افراد زیادی برای آموزش تعمیرات موبایل اقدام نمایند. با توجه به بازار کار این شغل می توان گفت علاوه بر اینکه در حال حاضر یک تعمیرکار موبایل درآمد بالایی دارد، در سال های آینده نیز می تواند درآمد خود را بیشتر کند. بنابراین، بدون دغدغه نسبت به اشباع بازار کار شغل تعمیرات موبایل می توانید به درآمدزایی از طریق آن فکر کنید و برای شرکت در دوره های آموزشی یک آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر ثبت نام نمایید.

شغل تعمیرات موبایل مزایای زیادی دارد؛ از جمله می توان به انتخاب این شغل به صورت پاره وقت و به عنوان شغل دوم اشاره کرد. شما می توانید علاوه بر شغل اصلی خود، به عنوان یک تعمیرکار موبایل نیز درآمد خوبی داشته باشید. یکی دیگر از مزایای این شغل این است که محدودیتی برای ورود خانم ها به بازار کار آن وجود ندارد و حتی بانوان عزیز می توانند به درآمد زیاد در این رشته برسند.

با آموزش تعمیرات موبایل یکی از پولسازترین مشاغل ایران و دنیا آشنا شوید

ورود به شغل تعمیرات سخت افزار موبایل مستلزم مهارت آموزی در مباحث مختلفی مانند رفع مشکل قطعی صدا، رفع عیب عکسبرداری مات، عیب یابی تاچ های خازنی و مقاومتی، رفع ایرادات موجود در مدار شارژ موبایل، عیب یابی و تست باتری موبایل، نحوه کار با منبع تغذیه، برداشتن  ICچسبی گوشی موبایل، عیب یابی و رفع مشکلات و خرابی های CPU و ... می باشد.

در صورتی که به یادگیری تعمیرات سخت افزار موبایل علاقه ندارید، می توانید وارد شغل تعمیرات نرم افزار موبایل شوید. بعضی از سرفصل های این رشته آموزش آنلاک شبکه، اموزش بکاپ گیری از گوشی های اندروید و آی او اس، آموزش فلش گوشی بدون پاک شدن اطلاعات، آموزش فلش گوشی بدون باکس، آموزش باکس Z3X pro، آموزش باکس Chimera، آموزش ترمیم سریال گوشی و ...  می باشند.

آموزشگاه فنی برق یکی از موفق ترین آموزشگاه ها در رشته آموزش تعمیرات موبایل می باشد. برای این که بلافاصله به بازار کار شغل های فنی وارد شوید، در این مرکز آموزشی تمام مباحث به صورت تئوری و عملی و توسط اساتید باسابقه تدریس خواهند شد. همچنین هر یک از کارآموزان دروس ارائه شده را زیر نظر استاد خود و کاملاً عملی تمرین می کنند تا نسبت به ایرادات خود آگاه شده و رفع اشکال شوند.

تعمیرات برد الکترونیکی شغلی با درآمد بسیار بالا

یکی دیگر از شغل های پردرآمدی که در حال حاضر می توانید به آن فکر کنید و برای ورود به آن به دنبال یادگیری مهارت های لازم باشید، تعمیر بردهای الکترونیکی است. در هر یک از دستگاه های الکترونیکی که روزانه با آن ها سر و کار دارید، قطعه ای به نام برد وجود دارد؛ در نتیجه، یکی دیگر از شغل هایی که همیشه بازار کار خوبی خواهد داشت، شغل تعمیر برد می باشد. با توجه به حساسیت ها و نقش های مهمی که برد در هر یک از دستگاه های الکترونیکی دارد، بدون آموزش دیدن نمی توانید در این شغل موفق شوید. برای ورود به این شغل باید سرفصل های مهم این رشته شامل آشنایی با قطعات الکترونیکی، تست بردهای الکترونیکی با دستگاه ها مختلف از جمله تستر و مولتی متر، تحلیل بردهای الکترونیکی، تعمیر انواع برد مانند بردهای لوازم ورزشی و لوازم خانگی، آشنایی با نحوه بلوک بندی و مهندسی معکوس انواع بردها، آموزش حرفه ای نقشه خوانی بردهای الکترونیک و ... را بیاموزید.

با آموزش تعمیرات موبایل یکی از پولسازترین مشاغل ایران و دنیا آشنا شوید

اگر از علاقمندان به رشته های برق و الکترونیک و ورود به این شغل هستید، توصیه می کنیم برای شروع کار خود در این شغل حتماً در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی شرکت نمایید تا با تمامی مباحث آن آشنا شوید و در آینده ای نه چندان دور به عنوان یک فرد حرفه ای شناخته شوید.

تعمیرات کولر گازی در فصل تابستان و حتی زمستان پردرآمد است

یکی از وسایل پرکاربرد برای سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع کولرهای گازی هستند. استفاده از این دستگاه در سال های اخیر بسیار گسترش یافته، به طوری که بسیاری از خانواده ها دیگر از کولرهای آبی استفاده نمی کنند. همچنین با توجه به اینکه کولرهای آبی بدون آب کاربردی ندارند و منابع آب کشور کاهش چشمگیری پیدا کرده اند، تقاضا برای نصب و تعمیر کولر گازی روز به روز افزایش می یابد.

به این دلیل که می توان در پاییز و زمستان از قابلیت گرم کردن دستگاه استفاده کرد، شغل تعمیرات کولر گازی اسپلیت جزء مشاغلی است که همیشه بازارکار خوبی دارد. بنابراین، با شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی آموزشگاه فنی برق می توانید مباحث مختلفی مانند آموزش تست قطعات معیوب و تعویض آن ها، عیب یابی و تعمیر سرماساز کولر گازی، شناخت کدهای خطای دستگاه و نحوه رفع آن ها و ... را یاد بگیرید و کار خود را بدون هزینه اجاره مغازه و به صورت مستقل شروع کنید.

با آموزش تعمیرات موبایل یکی از پولسازترین مشاغل ایران و دنیا آشنا شوید

برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در هر یک از رشته های معرفی شده و سایر رشته های فنی مانند آموزش تعمیرات پکیج، آموزش جوشکاری، آموزش تعمیرات یخچال و فریزر، می توانید وارد سایت https://www.fannibargh.com/ شوید و یا با شماره 02166121029 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان این مجتمع آموزشی آماده ارائه توضیحات تکمیلی و پاسخ دهی به تمامی سؤالات شما می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها