خانه مطبوعات لرستان ساماندهی میشود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

خانه مطبوعات لرستان ساماندهی میشود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

تقویت معیشت اصحاب رسانه لرستان

خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اقتصاد خبرنگار باید به آنجا برسد که بیش از حمایت‌های مادی، نیازمند حمایت‌های معنوی از سوی دولت باشد
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اقتصاد خبرنگار باید به آنجا برسد که بیش از حمایت‌های مادی، نیازمند حمایت‌های معنوی از سوی دولت باشد
کد خبر: ۱۳۷۰۳۷۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان منصور احمدی اظهار کرد: حوزه مطبوعات از مهم‌ترین اولویت‌های ماست و در طول همین ۴۲ روز گذشته، پنج جلسه در راستای ساماندهی این حوزه با خبرنگاران، اعضای خانه مطبوعات و پیشکسوتان مطبوعات داشته‌ایم.
وی تصریح کرد: از صحبت‌های حاضران۱۰ موضوع و مطالبه شما را احصاء کردم و ان‌شاءالله در جلسات آتی که پیشنهاد می‌شود به صورت هفتگی باشد، در خصوص رفع آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.  
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: نقد اصحاب رسانه اگر پیش‌داوری نکرده و به قول معروف، یک طرفه به قاضی نرفته باشند، قطعاً کارگشا خواهد بود و مدیران نیز باید از این موضوع استقبال کنند.
احمدی با تأکید بر اینکه مشکلات این حوزه باید با همدلی و وحدت و در دورن خود خانواده مطبوعات حل و فصل شود، افزود: استقلال‌ رسانه‌ای موجب می‌شود، انتقادات خبرنگاران بدون حب و بغض و از سر دغدغه‌مندی برای توسعه استان و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و این استقلال در گرو تقویت اقتصاد رسانه است که می‌تواند نشریات محلی را که به شدت وابسته به کمک‌ها و یارانه‌های دولتی هستند، به سمت تولید محتوای سازنده و نقد کارگشا رهنمون سازد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تأکید کرد: بسیج یک مکتب است و مجاهده رسانه‌ای در راستای جهاد تبیین، می‌تواند توسط بسیج رسانه‌ای استان ساماندهی و تسریع شود.
وی بیان کرد: از استقلال خانه مطبوعات و نافذ بودن آن استقبال می‌کنیم و تاکنون بارها از اعضای خانه و هیأت مدیره خواسته‌ایم که مشکلاتشان را به صورت درون گروهی حل کنند.
احمدی بر رفع مشکلات معیشتی و تقویت اقتصاد اصحاب رسانه تأکید کرد و گفت: اجرای طرح جامع ساماندهی اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان را به زودی آغاز خواهیم کرد و در این راستا ملاک را نه دیدگاه‌های شخصی سیاسی، بلکه پایبندی به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره)، شهدا و منویات مقام معظم رهبری می‌دانیم.
وی افزود: متأسفانه در طی چند وقت اخیر شاهد بی اخلاقی‌هایی در فضای رسانه‌ای استان هستیم که نیاز است به صورت قانونمند پیگیری شود.
مسئول بسیج رسانه لرستان، عنوان کرد: بیشتر نشریات استان به جای تولید محتوا به سمت پوشش عملکرد دستگاه‌های اجرایی پیش رفته‌اند و لذا ضروری است که یک طرح برای تقویت تولید محتوا تدوین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها