دستگیری مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار در طرح «رعد» پلیس

از اعترافات جدید دزدان بانک ملی تا بازداشت هکر میلیاردی +عکس

اعترافات جدید اعضای باند دستبرد به صندوق امانات بانک، جزئیات تازه‌ای از نقشه تبهکارانه طراحان این سرقت بزرگ را فاش کرد.
کد خبر: ۱۳۷۰۱۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیروز در حاشیه طرح رعد به آخرین جزئیات پرونده اشاره کرد و گفت: سارقان اصلی سه برادر و یک پسرخاله هستند که ساعت ۲۲ پنجشنبه دوازدهم خرداد امسال در خانه پدرشان و در حضور او جلسه گذاشته و نقشه را مرور کردند. آن‌ها ساعت یک و نیم تا ۲ بامداد جمعه سیزدهم وارد بانک شدند. دو نفر کار تدارکات، مراقبت و آوردن آذوقه را داشتند، دو عضو دیگر نیز مسؤولیت از کارانداختن دوربین‌ها و سیستم‌های امنیتی آنجا را به‌عهده داشتند.
 
متهمان تا ساعت ۱۶ جمعه در بانک بودند. برخی ابزار سرقت را همان روز خارج کرده و بقیه را روز شنبه به آنجا رفته و بیرون آوردند. پتک و هوابرش را در چاه فاضلاب انداخته یا در گوشه‌ای از بانک مخفی کردند. وی افزود: این سرقت ابعاد امنیتی نداشته، اما سارقان حرفه‌ای و کاربلد بودند. مدت‌ها نیز در آن بانک رفت‌و‌آمد داشتند. سرقت ناکامی از بانک‌تجارت داشتند که به‌گفته خودشان زمان کم آوردند.

بازداشت قاچاقچیان هروئین

وی افزود: ماموران کلانتری نازی‌آباد تهران اعضای یک باند چهارنفره از مردان میانسال را بازداشت کردند که از سوی فردی استخدام شده و ماهانه هشت میلیون تومان پول می‌گرفتند تا در پاتوق او هروئین تولید کنند. در مخفیگاه متهمان ۹۰ کیلو هروئین کشف و تحقیقات برای بازداشت سرکرده باند ادامه دارد.

دزدی رابین هودی

رحیمی درباره یک دزد شیک‌پوش هم گفت: این مرد ۳۷ساله سابقه‌دار بوده با پوشش شیک و خودرو‌های مدل بالای اجاره‌ای به شکار صاحبان فروشگاه‌های لوازم خانگی، پوشاک و رستوران می‌رفته و از آن‌ها اقلامی را خریداری و رسید جعلی بانک به آن‌ها می‌داد. متهم به ۵۰ سرقت اعتراف کرده و مدعی است بخشی از اموال سرقتی را به نیازمندان داده است.

گفتگو با هکری که دستمزد میلیاردی می‌گرفت
اینستاگرام مدیر باشگاه پرسپولیس را هک کردم

از اعترافات جدید دزدان بانک ملی تا بازداشت هکر میلیاردی +عکسدر این طرح مرد ۴۲ساله‌ای دستگیر شد که با هک صفحات اینستاگرام، اخاذی می‌کرد. در حاشیه طرح با او گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

چقدر درس خواندی؟

دانشجوی فوق‌لیسانس مهندسی بودم، اما سال ۸۸ دستگیر و از دانشگاه اخراج شدم.

چطور کلاهبرداری می‌کردی؟

در سایت‌های اینترنتی خرید کرده و بعد از تحویل سفارش، پول را واریز کرده و چند دقیقه بعد از هک صاحب حساب، پول را برداشت می‌کردم.

صفحه‌های اینستاگرام را چرا هک می‌کردی؟

اگر کسی سفارش هک صفحه‌ای را می‌داد برایش انجام می‌دادم. با توجه به تعداد دنبال‌کننده‌هایش دستمزد می‌گرفتم. یک‌بار برای هک صفحه‌ای در اینستاگرام، دو میلیارد تومان گرفتم.

سفارش کار از افراد معروف هم داشتی؟

هم بازیگر و هم بازیکن فوتبال. خاطرم هست چند سال قبل یکی از بازیکنان پرسپولیس سراغم آمد تا صفحه اینستاگرام یکی از مدیران باشگاه را هک کنم. بعد از هک صفحه ۲۰ میلیون تومان پرداخت کرد و خواست آن مدیر را تهدید کنم رضایت‌نامه این بازیکن را برای انتقال به امارات بدهد که آن مدیر قبول کرد. بعد از انتقال، صفحه را به او پس دادم. یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس هم با پدرش که مالک یک شرکت بود اختلاف داشت به من پول داد و برای مدتی صفحه اینستاگرام پدرش را هک کردم. من تبحر خاصی در هک دارم و به‌راحتی می‌توانم اطلاعات برخی ادارات دولتی را به دست بیاورم و صفحه اینستاگرام افراد معروف را هک کنم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها