با تحقیقات جنایی و دستگیری چهار مظنون فاش شد

انفجار مرگبار خودرو با دینامیت

دختر جوان که قصد داشت با مخفی شدن در پشت‌بام، پسر مورد علاقه‌اش را شگفت‌زده کند از نورگیر طبقه پنجم به پایین سقوط کرد و جان باخت.
کد خبر: ۱۳۶۴۹۴۵

ساعت سه بامداد پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت امسال خانواده‌ای که تازه از سفر به خانه‌شان در تهران بازگشته بودند در حیاط‌ خلوت ساختمان با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدند.

جسد زن جوانی در حالی که لباس خانه به تن داشت روی گلدان‌ها افتاده بود.

سریع موضوع را به پلیس گزارش کردند و ماموران کلانتری سنایی در محل حاضر شده و پی بردند حدود یک شبانه‌روز از مرگ زن جوان می‌گذرد.

از ساکنان ساختمان تحقیق کردند که هیچ‌کدام دختر فوت شده را نمی‌شناختند.

ماموران از ساکنان ساختمان‌های کناری تحقیق کرده و پی بردند او ساکن طبقه پنجم ساختمان کناری بوده و با مردی جوان در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کردند.

مرد مورد علاقه در تحقیقات گفت: من و زن جوان پنج سال قبل آشنا شدیم و نتوانستیم ازدواج کنیم اما رابطه عاشقانه‌مان ادامه داشت و این خانه را اجاره کردیم و به آنجا رفت‌وآمد داشتیم. همه گمان می‌کردند زن و شوهر هستیم. لیلا سه‌شنبه‌شب به من زنگ زد و اطلاع داد که به تهران آمده و در خانه اجاره‌ای منتظرم است. من هم بعد از کارم راهی آنجا شدم. در مسیر تصویری با هم صحبت کردیم. او در حال رفتن به سمت پشت‌بام بود که تلفنش قطع شد. فکر کردم اینترنت قطع شده‌است. وقتی به خانه رسیدم با کلید یدک در را باز کرده و وارد شدم اما او در خانه نبود و تلفنش را پاسخ نمی‌داد. گفتم شاید قهرکرده و به خانه‌ام در کرج بازگشتم تا این‌که امروز پلیس مرا بازداشت کرد و فهمیدم لیلا فوت شده است.

با توجه به گفته‌های مرد جوان، ماموران به بازبینی دوربین‌های مداربسته ساختمان پرداخته و متوجه شدند، او برای این‌که پسر مورد علاقه‌اش را شگفت زده کند، به پشت‌بام رفته تا در آنجا مخفی شود اما متوجه نورگیر ساختمان کناری نشده و به پایین سقوط کرده بود. با مشخص شدن، علت مرگ دختر جوان بحث قتل در این پرونده رد شد.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به این‌که مرگ دختر جوان یک حادثه بود، مرد جوان آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها