نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات

مطالبه گری و رعایت اخلاق حرفه ای مهمترین وظیفه رسانه و اهالی قلم است

مدیر کل آموزش و پرورش استان همزمان با گرامیداشت مقام معلم درجمع اصحاب رسانه و مطبوعات

بازنشستگی دو هزار معلم با تجربه در سال جاری در استان چهار محال و بختیاری

مدیر کل آموزش و پرورش استان در آستانه هفته معلم و گرامیداشت هفته معلم از بازنشستگی 2 هزار معلم با تجربه و زحمتکش در استان چهار محال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۴۴۳۲

 






 
عکس: بهرام شمسی پور
به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛ افشین امیریان فارسانی مدیر کل آموزش و پرورش استان ظهر امروز یکشنبه 11 آردیهشت و در آستانه روز معلم در جمع اصحاب رسانه و اهالی مطبوعات که در باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش استان برگزار شده ضمن تبریک روز معلم به همه فعالین تعلیم و تربیت بالاخص معلمان فرهیخته آموزش و پرورش تقارن روز معلم و عید سعید فطر را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد این تقارن باعث خیر و برکت برای مردم و معلمان عزیز باشد.

تقدیر و تشکر ویژه مدیر کل آموزش و پرورش استان از اصحاب رسانه و مطبوعات

امیریان فارسانی ضمن تجلیل از اصحاب رسانه و مطبوعات تصریح کرد رسانه ها نقش مهمی در زندگی مردم و آموزش و پرورش دارند که همین جا به سهم خود از همه رسانه ها که در بازگشائی مدارس و مراکز آموزشی بعد از یک وقفه تقریباٌ دو ساله بعد از شیوع ویروسا منحوس کرونا بعمل آوردند تشکر ویژه نموده و قدر دان تلاش خستگی ناپذیر فعالان رسانه ای در حوزه تعلیم و تربیت هستم.

بازنشستگی 2 هزار معلم با تجربه و دلسوز در استان چهار محال و بختیاری

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه از بازنشستگی 2 هزار معلم مجرب و دلسوز در سال جاری خبر داد و تصریح کرد باید تدبیری شود تا از جوانان مستعد و با ظرفیت در عرصه تعلیم و تربیت به نحو شایسته استفاده و زمینه حضور جوانان در عرصه تعلیم و تربیت هموار گردد.

باید شرائط روحی و روانی معلمان و دانش آموزان عزیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد

وی با گلایه از شرایط کرونائی در 2 ساله گذشته تاکید کرد متاسفانه وضعیت مسئولان آموزش و پروش و دانش آموزان شرایط خوب و قابل قبولی نیست  و همین وقفه ناشی از کرونا صدمات و اطمات جبران ناپذیری را به کادر آموزشی و همچنین دانش آموزان تحمیل نمود که در شرائط روحی و روانی نامساعد تعدادی از دانش آمزان عزیز مجبور به ترک تحصیل شدند.

وی در ادامه خطر نشان ساخت؛ امیدواریم با همکاری مردم و خانواده دانش آموزان و همچنین مسئولان عالیرتبه کشوری و مدیران ارشد دولتی در استان این وضعیت را بهبود بخشیده و شاهد یک فضای آموزشی پرنشاط شاداب همراه توسعه و بالندگی جوانان و نوجوانان در عرصه علم و پژوهش محور باشیم.

نقل و انتقال فرهنگیان به نسبت 10 سال اخیر روانتر و ضابطه مندتر انجام خواهد شد

امیریان فارسانی درادامه به نقل و انتقال فرهنگیان اشاره کرد و افزود: با توجه به تدابیر مسئولان آموزش و پرورش جابجائی و انتقال فرهنگیان نسبت به 10 ساله گذشته روانتر و با یک فرآیند مناسب و منطقی انجام خواهد شد و از نقل و انتقال های خارج از ضوابط و مقررات به جد پرهیز خواهد شد.

با همکاری دولت و مجلس شاهد رتبه بندی معلمان تا پایان سال جاری خواهیم بود

مدیر کل آموزش و پرورش استان در خاتمه به رتبه بندی معلمان عزیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت امیدواریم با همکاری دولت و نمایندگان مجلس تا پایان بهار سال جاری شاهد تصویب و عملیاتی شدن رتبه بندی معلمان که یک خواسته بحق و مورد قبول مسئولان عالی وزارتخانه نیز هست باشیم و همچنین مطالبات معوقه فرهنگیان نیز در اسرع وقت پرداخت شود.

نشست خبری در فضائی دوستانه ، صمیمانه و حداکثری با حضور پیشکسوتان  رسانه ای و مطبوعاتی

شایان ذکر است این اولین نشست خبری و رسانه ای مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم می باشد که با تدبیر مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و مدیریت روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش استان در فضائی دوستانه و صمیمی و با حضور حداکثری پیشکسوتان رسانه و مطبوعات آقایان مصیبی دهکردی،زمانی دهکردی،تقیان چالشتری،برزوئی بیدکانی و همچنین حیدری چالشتری برگزار شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها