زن جوان که شوهرش را قربانی توطئه عاشقانه‌اش کرده بود، بعد از هشت ماه، سکوت خود را شکست. او در این مدت با دروغ‌پردازی، مرد دیگری را گرفتار کرده بود.
کد خبر: ۱۳۶۲۰۶۰
به گزارش جام جم آنلاین ، بیست و هفتم مرداد سال گذشته مردی میانسال به طور مشکوکی در بیمارستان فوت شد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مشخص شد او براثر اصابت ضربه‌های سخت به سرش مصدوم و دو روز بعد فوت کرده است. همسر مقتول در جریان تحقیقات گفت: شوهرم سرایدار شرکت بود. آن شب من و دو دخترم خوابیده بودیم و شوهرم به خاطر گرما روی تختی که مقابل در ورودی ساختمان سرایداری گذاشته بود، می‌خوابید. با صدای کمک خواهی شوهرم که فریاد می‌زد دزد، دزد، از اتاق بیرون آمدم و شوهرم را زخمی روی تخت دیدم. مرد نقابداری هم در حال فرار بود.

ماموران دوربین‌های مداربسته ساختمان شرکت را بررسی کردند، اما ردی از قاتل پیدا نشد. تحقیقات بعدی نشان داد مقتول با همسرش اختلاف داشته و زن را به عنوان مظنون بازداشت کردند. لیلا در تحقیقات مدعی شد همکار شوهرش قاتل است.

با این ادعا آن مرد بازداشت شد و گفت: فقط پای درددل‌های این زن نشستم و شوهرش را نکشتم.
در ادامه معلوم شد همسر مقتول رابطه عاشقانه‌ای با یکی از کارکنان همان شرکت داشته که دومین مرد هم بازداشت شد و ادعای بیگناهی کرد.

بعد از هشت ماه از جنایت، دو روز پیش، همسر مقتول اعتراف کرد و گفت: ۱۷سال پیش ازدواج کردم و دو دختر نوجوان دارم. شوهرم چهره‌اش خوب نبود، لکنت زبان داشت، گوش‌هایش خوب نمی‌شنید، اخلاق و رفتار درستی هم نداشت. همیشه دعوا داشتیم. او اتفاقات خانه را به همکاران و اقوام می‌گفت و همه از ماجرای زندگی‌مان باخبر بودند و من و بچه‌هایم را تحقیر می‌کردند. چند بار درخواست طلاق کردم، اما او راضی به جدایی نبود. شرایط سخت زندگی باعث شد ارتباط دوستانه‌ای با دو نفر از کارکنان مرد شرکت پیدا کنم.
 
با یکی درددل می‌کردم و با دیگری رابطه داشتم. قرار بود بعد از جدایی از همسرش با هم ازدواج کنیم. البته برای رسیدن به این هدفمان، شوهرم سد راهمان بود که باید از بین می‌رفت. خواستم شوهرم را بکشد که گفت اگر او مرتکب قتل شود، خیلی زود ماجرا لو می‌رود. او نقشه دیگری کشید و قرار شد من شوهرم را بکشم و داخل چاه داخل شرکت بیندازیم. بر اساس نقشه او عمل کردم و شبانه شوهرم را با میله آهنی زدم، اما نمرد. او را به بیمارستان بردیم که آنجا فوت کرد. در این مدت با مرد مورد علاقه‌ام در ارتباط بودم. حتی وقتی ماموران به من شک کردند، مردی که با او درددل می‌کردم را به عنوان قاتل معرفی کردم.

محمدوهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف این زن به قتل شوهرش، او به اتهام مباشرت در قتل عمدی و مرد مورد علاقه او به اتهام معاونت در قتل بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها در پلیس آگاهی ادامه دارد. مردی که هشت ماه با دروغ‌پردازی این زن در بازداشت بود نیز آزاد شد.
 
منبع: روزنامه جام جم 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها