بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا بازگشایی کامل مدارس با هدف بازگشت دانش آموزان به روند عادی تحصیل از امروزآغاز شد.
بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا بازگشایی کامل مدارس با هدف بازگشت دانش آموزان به روند عادی تحصیل از امروزآغاز شد.
کد خبر: ۱۳۶۰۵۶۳
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با بازگشایی تمامی مراکز آموزشی از چهاردهم فروردین ماه، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در کلاس درس حاضر شدند.سید امیر شوشتری  افزود: روند آموزش حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حضور مربیان و مراقبان بهداشت در همه مدارس استان همراه است و بر این اساس تمامی ۹ هزار و ۵۰۰ کد آموزشی (مدرسه) با بیش از ۵۶ هزار کلاس درس از امروز میزبان دانش آموزان این استان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم متر برای دانش آموزان در مدارس الزامی است و کلاس‌هایی که دارای بیش از ۳۰ دانش آموز هستند طبق تقسیم بندی، حضور دانش آموزان به شکل زوج و فرد انجام می‌شود.
شوشتری افزود: تا کنون بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالای استان خراسان رضوی و درصد قابل توجهی از دانش آموزان ابتدایی در برابر بیماری کووید۱۹ واکسینه شده‌اند.
استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور و با حدود ۹۰ هزار معلم حدود هشت درصد جمعیت معلمان کشور را در اختیار دارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها