قهرمان شاهی ، با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه رمضان یک ماه و تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد، افزود: اولویت نظارت در این طرح با کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مانند گوشت، برنج، روغن، شکر و مواد غذایی مرتبط با ماه رمضان از جمله حلیم، خرما و زولبیا و بامیه است.
کد خبر: ۱۳۶۰۴۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کرمانشاه از امروز (۱۴ فروردین) و به مدت یک ماه خبر داد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح نظارت ویژه‌ای نیز بر فعالیت خبازی‌ها صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح نظارتی با همکاری دستگاه‌های دیگر مانند اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت و ... خواهد بود، عنوان کرد: اکیپ های نظارتی در دو شیفت صبح و بعدازظهر و در هر شیفت دو اکیپ فعال هستند.

شاهی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با سامانه ۱۳۵ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند.

وی اشاره‌ای هم به طرح تشدید نظارت نوروزی داشت و افزود: در این طرح که از ۱۴ اسفند سال گذشته به مدت یک ماه اجرا شد، بیش از ۲۶۰۰ پرونده تخلف در بخش‌های مختلف تشکیل شد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، در بخش کالا و خدمات ۲۳۹۲ پرونده تشکیل شد که عمدتا شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت بود.

شاهی از رسیدگی به ۹۰ درصد این پرونده‌ها خبر داد که ۷۲ ملیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در بخش قاچاق نیز ۳۲۱ پرونده تشکیل شده که به 100 درصد آنها رسیدگی شده، افزود: در این بخش نیز۲۱۴ میلیارد ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان را نیز ۳۷ پرونده اعلام کرده که به ۹۲ درصد آنها رسیدگی شده و ۲۴۸ میلیون ریال جریمه داشته است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها