رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۴۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب ویژه تامین بازار عید نوروز در سردخانه های استان ذخیره شده است.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۹۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  سیدعماد شاهرخی افزود: ذخیره سازی کالاهای اساسی به خوبی در استان صورت گرفته و ۲ هزار و ۶۷۰ تن برنج در انبارهای استان ذخیره شده است.
 
وی با اشاره به اینکه محموله جدید دو هزار و ۵۰۰ تنی برنج نیز وارد استان می شود، اظهار کرد: تاکنون هزار و ۵۰۰ تن برنج و هزار و ۶۲ تن شکر ویژه ایام پایان سال در استان توزیع شده است.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ تن روغن خوراکی در انبارهای استان موجود است و از مجموع ۶۰۰ تن مرغ منجمد ذخیره شده نیز ۳۰۰ تن به منظور تنظیم قیمت ها و تامین نیاز مصرف کنندگان وارد بازار شده است.

وی افزود: طبق پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی موجودی کالاها و سردخانه ها باید در فروشگاه‌ها عرضه و آرامش بر بازار حاکم شود.
 
شاهرخی بیان کرد: بهمن ماه سال جاری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان صورت گرفته در حالیکه نیاز روزانه استان به گوشت مرغ ۱۵۰ تن است، اما ۲۲۰ تن کشتار می‌شود بنابراین بخشی از مرغ مازادِ تولید، منجمد و ذخیره سازی و بخشی هم به استان های همجوار صادر می‌شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: تعداد بازرسان برای نظارت بر بازار شب عید افزایش یافته است و از بهمن ماه تاکنون هزار و ۹۱۸ بازرسی در سطح استان انجام و ۱۶۵ پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی تشکیل شده است.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها