مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: نسل جدید سایت‌های مخابراتی همراه اول برای نوروز سال جدید در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب می شود.
مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: نسل جدید سایت‌های مخابراتی همراه اول برای نوروز سال جدید در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی نصب می شود.
کد خبر: ۱۳۵۷۶۷۴
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،حسن اروجی افزود: در حال حاضر پوشش شبکه همراه اول در شهر مشهد مطلوباست، اما با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده زائران همگام با نوروز امسال، این حجم از زائران نیازمند یک شبکه پویا و بدون اختلال هستند. 
وی با بیان اینکه تعداد مشترکان همراه اول در خراسان رضوی برای نوروز امسال ۶ میلیون نفر پیش‌بینی شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده با همکاری آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد، نصب چند سایت جدید در دستور کار فوری مخابرات استان قرار گرفته است.
 
مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی افزود: در حال حاضر ۵۵۰ سایت همراه اول در مشهد فعال است که در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) سایت‌های جدید همراه اول برای تقویت شبکه نصب شده که کمک شایانی به برقراری ارتباط کیفی زائران خواهد کرد.
 
اروجی بیان کرد: اکنون تمام جاده‌های اصلی استان خراسان رضوی تحت پوشش شبکه همراه اول است. همچنین تعدادی سایت‌های مخابراتی سیار همراه اول در سطح شهر نیز در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز به مکان‌های لازم منتقل خواهند شد.
 

وی گفت: در قالب کشیک‌های برنامه‌ریزی شده، تیم‌های متخصص و فنی همراه اول در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن رفع خرابی‌ها صورت گیرد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها