مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: ساکنان محلات کم برخوردار در سطح استان که فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند می توانند با مراجعه به پایگاههای ثبت نام بیمه سلامت به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.
کد خبر: ۱۳۵۶۵۶۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر سعید فرجی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت دسترسی مناسب به خدمات بیمه سلامت در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار است که با اجرای آن، برای ساکنان این محلات بیمه همگانی سلامت به شکل رایگان صادر می‌شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: هم اکنون سه پایگاه در محله خضر ، دو پایگاه در محله دیزج ، دو پایگاه در محله منوچهری، دو پایگاه در محله مزدقینه و دو پایگاه نیز در مرکز شهر همدان آماده ثبت نام همشهریان عزیز می باشد. همچنین در شهرستانهای استان نیز پایگاههای ثبت نام راه اندازی شده است و متقاضیان می توانند با در دست داشتن اصل مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به پایگاههای ثبت نام بیمه سلامت مراجعه کنند.
دکتر فرجی با اشاره به طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار بیان داشت: در این طرح با مشخص کردن محلات کم برخوردار در سطح شهر همدان و هر یک از شهرستانها و با هماهنگی های به عمل آمده با سایر سازمانهای حمایتی و نهادهای مردمی ، تعداد 11 پایگاه در شهرستان همدان ، 2 پایگاه در شهرستان نهاوند، 3 پایگاه در شهرستان ملایر، 3 پایگاه در شهرستان تویسرکان، 2 پایگاه در شهرستان اسدآباد و 2 پایگاه نیز در شهرستان کبودرآهنگ راه اندازی و آماده ثبت نام متقاضیان است.
دکتر فرجی گفت: برای ایجاد دسترسی عادلانه به خدمات بیمه ای، توسعه و گسترش برنامه پزشک خانواده و کاهش پرداخت از جیب افراد کم بضاعت و بی بضاعت، سازمان بیمه سلامت بر آن است با همکاریهای بین بخشی، نسبت به تکمیل پوشش بیمه درمان تمام شهروندان، به ویژه حاشیه نشینان و ساکنین سکونت گاه های غیررسمی، اقدام کند تا از مزایای بیمه نامه الکترونیک و پزشک خانواده بهره مند شوند. شایان ذکر است که خدمات بیمه سلامت به این گروه از بیمه شدگان از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع ارائه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها