مرحله نخست ساخت "پارک رود" در مناطق آزاد شده رودخانه کرج آغاز شد.
کد خبر: ۱۳۵۵۹۱۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز:۳۷ روز پس از دستور رئیس قوه قضاییه و پیگیری های وزارت نیرو برای آزادسازی بستر و حریم رودخانه کرج ، ساخت نخستین تفرجگاه عمومی حاشیه این رودخانه ، امروز کلید زده شد.

شهردار کرج گفت: طرح " پارک رود" را شهرداری کرج  در مناطق آزاد شده حاشیه رودخانه کرج اجرا می کند و مرحله نخست آن از منطقه خط یک حصار آغاز می شود و تا آبگیر بیلقان ادامه دارد. 

مصطفی سعیدی سیرایی ادامه داد: در این مرحله ۱۶ هزار متر مربع از حاشیه ۲ طرف رودخانه کرج به "پیاده راه" ، محل دوچرخه سواری ، مکانهای نشستن خانواده ها و زمینهای ورزشی ساحلی تبدیل می شود.

 فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در این زمینه گفت : بخشی از زمینهای حریم رودخانه کرج که با دستور رئیس قوه آزادسازی شده‌اند به مساحت ۳۷ هزار متر مربع در اختیار شهرداری کرج قرار داده شده است تا با رعایت مسائل زیست محیطی برای استفاده عموم مردم به تفرجگاه ساحلی تبدیل شود.

فاضلی هریکندی در خصوص مساحت زمینهای آزادسازی شده نیز اعلام کرد: دستگاه‌های حاکمیتی و عمومی در طول مسیر ۶۴ کیلومتری رودخانه کرج تا ۳۰ بهمن ؛ ۴۴ هزار مترمربع را آزاد کرده اند.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها