۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان :

۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی لرستان اصلاح شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در سفر رئیس جمهوری ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه راه روستایی مصوب شد که در حال حاضر ۶۰ درصد پروژه‌ها تعریف و پیمانکاران مشخص شده است.
کد خبر: ۱۳۵۴۸۰۳
به گزارش جام جم انلاین لرستان: عباس شرفی ادامه داد: لرستان دارای ۷ هزار و ۹۹۲ کیلومتر راه اعم از آزادراه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با بیش از ۱۴ هزار دستگاه پل و ابنیه فنی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۷۲ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر با میانگین جابجایی سالانه ۵.۵ میلیون تن کالا و سه میلیون نفر مسافر در این استان فعالیت دارند.
 
شرفی بیان کرد: قرار گرفتن استان در مسیر بنادر جنوبی به مرکز کشور و وجود دو آزادراه خرم آباد-پل زال و خرم آباد-بروجرد، این استان را در مسیر شریان حیاتی کشور قرار داده که در سفر اخیر ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل این زنجیره آزادراهی تاکید شد و در صورت تحقق آن، لرستان به عنوان بندرخشک مطرح خواهد شد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: درپی سفرهای مکرر استانی دولتمردان و با برنامه ریزی منسجمی که صورت گرفت علیرغم اینکه اعتبارات ابلاغی تنها ۱۰ درصد خسارات بود با تعریف ۲۰۶ قرارداد به مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان و جذب منابع دیگر در طول ۱۸ ماه ۱۴۰ دستگاه پل و ابنیه فنی بازسازی و احداث شد که در نوع خود یک رکورد ملی محسوب می‌شود.
 
شرفی گفت: پایانه بار خرم آباد در سنوات گذشته خدمات یکنواختی ارائه می‌داد که با کسب مجوز از سازمان راهداری، در صدد تعریف خدمات جدید ازجمله رستوران، کارواش، مهمانسرا، باجه صدور کارت هوشمند و … در قالب یک مجتمع خدماتی رفاهی در آن هستیم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها