نگاهی به همکاری مای‌بیبی و موسسه خیریه زنجیره امید، از 1398 تا کنون شرکت زرین رویا در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود در برند مای‌بیبی، همکاری مشترکی را از سال 1398 با موسسه خیریه زنجیره امید آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۳۵۴۳۹۱
مای‌بیبی برای تپیدن قلب کودکان
در این گزارش به دست‌آوردها و بروندادهای همکاری برند مای‌بیبی و موسسه خیریه زنجیره امید در سال‌های گذشته خواهیم پرداخت.
 
مؤسسه خیریه بین‌المللی زنجیره ‌امید از تیرماه 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این مؤسسه خدمات درمانی خود را با کمترین هزینه ای که توسط حامیان مالی پرداخت می‌شود، به کودکان زیر 18 سال، طبق استانداردهای بین‌المللی، در سه رشتۀ قلب، ارتوپدی و ترمیمی ارائه می‌دهد و تاکنون بیش از 14000 کودک بیمار را مورد جراحی و درمان قرار داده است. 

مؤسسه زنجیره‌امید پس از بررسی میزان قابل توجه مرگ و میر قلب کودکان، قبل و بعد از عمل جراحی در ایران در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته در سال 1392 تصمیم به اجرای پروژه ساختاری جهت کاهش مرگ و میر قلب کودکان نمود.  از اینرو در بخش قلب  مرکز طبی کودکان  اقدامات مؤثری توسط خیریه زنجیره امید در جهت کاهش چشمگیر مرگ و میر کودکان صورت گرفت.
 
شرکت زرین رویا به عنوان شهروندی مسئول در برابر جامعه، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی برند مای‌بیبی از سال 1398 جهت درمان بیماران قلبی با زنجیره امید همکاری خود را آغاز نمود و  تاکنون، حدود  1500کودک مبتلا به بیماری‌های قلبی تحت پوشش موسسه خیریه زنجیره امید با همکاری مای بیبی از خدمات درمان بهره‌مند شده  و فرصت زندگی دوباره یافته اند.
 
این همکاری به طور مشخص در سه دسته فعالیت صورت می‌پذیرد؛ اختصاص بخشی از درآمد حاصل از فروش محصولات مای بیبی به حمایت‌های مالی جهت پرداخت هزینه‌های درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های قلبی، کمک هزینه‌های رفت و آمد بیماران به مراکز خدمات درمانی، برگزاری کمپین‌های مشترک، استفاده از رسانه‌های مرتبط جهت فرهنگ‌سازی و درج لوگوی مشترک روی بسته‌بندی محصولات مای‌بیبی جهت اطلاع مصرف‌کنندگان درباره مشارکت این دو مجموعه.

هدف مای‌بیبی فراهم کردن امکان مشارکت مردم در تحقق یافتن این همکاری است. به این معنی که امروز اگر شما از محصولات مای‌بیبی تهیه کنید، به تپیدن قلب کودکی در کشورمان کمک کرده‌اید.
 
در کنار تولید محتوای آموزشی و آگاهی‌رسانی در مناسبت‌های مرتبط با موضوع همکاری در فضای دیجیتال، تاکنون دو کمپین مشترک با این هدف در سال جاری برگزار شده است. کمپین اول در ماه رمضان با پیام «قلبمان برای قلب تو می‌تپد» با تمرکز به معرفی دو مجموعه، به روش همکاری آنها پرداخت و کمپین دوم «دنیای قشنگ من» با هدف دعوت از کودکان ایران برای همسو شدن با کودکان موسسه خیریه زنجیره امید همزمان با روز جهانی کودک در تاریخ 20 نوامبر و به تصویر کشیدن دنیای زیبایشان از طریق کشیدن نقاشی بود.

در کمپین «دنیای قشنگ من» زرین رویا در راستای حفظ و نگهداری محیط  زیست، 1500 دفترچه نقاشی از کاغذهای مازاد و قابل بازیافت و مربوط به محصولات برند مای‌بیبی تولید و همراه با بسته‌های مداد رنگی به کودکان مستقر در اقامتگاه موسسه خیریه زنجیره امید اهدا کرد. دفترچه‌ها در هفته‌ی ابتدایی ماه مهر به محل موسسه و مراکزی که کودکان در آن اقامت داشتند یا تحت درمان بودند، ارسال شد. بعد از فرصتی دوماهه نقاشی‌هایی زیبا که دنیای کودکان تحت درمان را نشان می‌داد به دست مای‌بیبی رسید و با چشم‌اندازی بلندتر بر آن شد تا با انجام یک کمپین عمومی، همراهی عمومی سایر کودکان را جذب کند.
 
در این کمپین همچنین از سایر کودکان دعوت شد تا با مشارکت در این پویش، ما را با جهان ذهنیشان آشنا کنند. نیمه‌ی ماه دی با برگزاری کمپین مشترک "دنیای قشنگ من"، فراخوانی در فضای مجازی بیش از 500 نقاشی از سوی کودکانی که خانواده‌هایشان مخاطب برند مای بیبی هستند در راستای همراهی با کودکان خیریه زنجیره امید ارسال شد و طی یک قرعه کشی جوایزی به منتخبین اهدا شد.
 
برند مای‌بیبی همچون دیگر برندهای خانواده زرین رویا در سال‌های گذشته پیوند قابل توجهی را با مفهوم مسئولیت اجتماعی شکل داده‌ است. لازم به ذکر است همکاری این برند با موسسه خیریه زنجیره امید در راستای تپیدن قلب کودکان کشورمان طی تفاهم به عمل آمده، همچنان ادامه خواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها