استاندار ایلام گفت: اصحاب رسانه و صاحبان قلم مشاوران خوبی برای توسعه استان خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۵۳۵۵۸

 
به گزارش جام جم آنلاین ایلام حسن بهرام نیا در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه نقد سازنده رسانه ها را یاریگر دولت در تحقق برنامه ها دانست 
 
وی افزود:رسالت اصلی رسانه ها امید آفرینی در جامعه است و نقد آنان باید منصفانه و سازنده باشد برای همین رسانه ها را ناظر بر عملکرد بر دستگاه های اجرایی می دانم.

بهرام نیا با اشاره به اینکه رسانه ها بیشترین تلاش  را در بحث مقابله با کرونا داشتندگفت: اصحاب رسانه استان   با همراهی و قلم  خود و با حضور در جلسات ستاد استانی کرونا رسالت خود را در اطلاع رسانی در این حوزه انجام دادند.
 
وی ادامه داد: رسانه ها نباید اجازه دهند که  سودجویان از آنان به عنوان ابزار استفاده کنند و تمامی تلاش خود را برای تحقق برنامه های دولت و انتقال مطالبات مردم بکار گیرند.

استاندار ایلام استفاده از ظرفیت نخبگان برای توسعه استان را ضروری دانست و افزود: فارغ از هر نوع نگاه سیاسی از نخبگان استان در تولید علم، مصرف علم و اشتغال و بهره وری استفاده خواهیم کرد.

بهرام نیا تاکید کرد:  مهم ترین ملاک  برای استفاده از ظرفیت جوانان باانگیزه و نخبه توسعه و پیشرفت استان در تمامی حوزه ها و بخش ها است.
 
وی تشکیل کارگروه مشترک اربعین حسینی بین استان های همسایه با عراق، راه اندازی میز مشترک اقتصادی در استان های همسایه با کشور عراق، راه اندازی بازارچه های مرزی، توسعه منطقه آزاد و روابط تجاری اقتصادی و توسعه گردشگری سلامت را از برنامه های مهم با کشور عراق عنوان کرد.

بهرام نیا افزود: کمیته پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان ایلام تشکیل شده است و  یکی از شروط مطرح شده با مدیران و ملاک های مهم ارزیابی عملکرد آنها، پیگیری مصوبات، دریافت اعتبارات و پیشرفت فیزیکی این مصوبات است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها