استواری فلسفه سازمان آتش‌نشانی بر دو اصل آموزش و ورزش

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: فلسفه سازمان آتش‌نشانی بر دو محور آموزش و ورزش استوار است که موضوع آموزش مهمترین قسمت اصلی آتش‌نشانی است.
کد خبر: ۱۳۵۲۷۸۴
استواری فلسفه سازمان آتش‌نشانی بر دو اصل آموزش و ورزش به گزارش جام جم آنلاین لرستان: مهرداد علی‌پناه در آیین تجلیل از قهرمانان و برندگان اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان آتش نشانی خرم‌آباد، افزود: زیرا اگر آموزش به درستی صورت گیرد با خطرات کمتری مواجه خواهیم بود.

وی ادامه داد: پرسنل آتش نشانی می‌بایست ورزش را به عنوان یک ضرورت در دستور کار خود قرار دهند که در مواقع بحرانی اگر پرسنل از لحاظ جسمانی سلامت لازم را داشته باشند قطعا می‌توانند در مواقع بحرانی بهتر عمل کرده و خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه دهند.
 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد اظهار کرد: طی ماه آینده مسابقات استانی بین آتش نشانان به میزبانی شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد که قصد داریم در سال آینده میزبان مسابقات کشوری را داشته باشیم.
 
علی‌پناه در بخش دیگری از صحبت هایش به کمبود نردبان در سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: با همکاری مدیریت بحران استانداری توانسته‌ایم برای گرفتن نردبان ۳۲ متری کارهای اولیه صورت بگیرد که به زودی آن را در اختیار خواهیم داشت.
 
وی تصریح کرد: ایستگاه‌های آتش نشانی به جز یک ایستگاه سند ملکی ندارند، این موضوع در دستور کار قرار دارد که در صورت محقق شدن می‌توانیم اقدامات خوبی را در راستای توسعه سازمان آتش‌نشانی انجام دهیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها