تیم فرهاد بعد از 5 هفته متوالی برد

پایان پاندمی تساوی در استقلال

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: نتیجه نشان‌گر همه چیز است. وقتی تیمی سه بر صفر می‌بازد، روز خوبی نداشته است.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۶۶

به گزارش جام جم آنلاین ،  استقلال و پیکان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: نتیجه نشان‌گر همه چیز است. وقتی تیمی سه بر صفر می‌بازد، روز خوبی نداشته است. فکر می‌کنم این بازی یکی از بدترین بازی‌های ما در ۹ بازی‌ که گذراندیم بوده است. برعکس، تیم حریف خیلی جنگنده‌تر و باانگیزه‌تر از ما بازی کرد.

او افزود: به هر حال ما موقعیت‌های چندانی ندادیم و دو گل از روی نقطه ایستگاهی خوردیم که می‌دانستیم نقطه قوت استقلال است. ما تاکید کرده بودیم که کرنر و خطای راحت ندهیم چون هم بازیکنان قد بلند هم ضربه زننده خوب در اختیار استقلال بود. به هر شکل جای صحبتی نیست و باید خودمان را جمع و جور کنیم و برای دو بازی سخت آینده آماده شویم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی باعث به هم ریختگی تیمش از دقیقه ۳۰ به بعد شد، توضیح داد: به هم ریختگی خاصی نبود. به نظرم بازیکنانم انرژی لازم را برای این بازی نداشتند. به هر شکل زورمان به استقلال نرسید.

حسینی در پایان درباره دو بازی سخت آینده پیکان مقابل پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی‌های سختی داریم ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما بازیکنان جوان و با انرژی‌ داریم. سعی می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و بدون نگاه به نام‌ها تلاش می‌کنیم تا اتفاقات بهتری رخ دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها