سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ارایه خدمات جاده‌ای مناسب موجب رضایتمندی مسافران و تسهیل در عبور و مرور می‌شود که در این راستا تقویت پوشش تلفن همراه در آزادراه های شمال و جنوب استان ضروری است.
کد خبر: ۱۳۴۹۰۲۴

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: احمدرضا دالوند افزود: وجود آزادراه پل زال - خرم‌آباد و آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراک در لرستان و اداره آن توسط بخش خصوصی موجب شده است امکانات و تجهیزات کاملی در این محورها مستقر نشود و حتی در برخی نقاط پوشش تلفن همراه وجود ندارد که توجه ویژه به این محورها ضروری است.

 

وی ادامه داد: تعمیرات و بازبینی ماشین آلات خدمات رسان و آموزش نیروهای مستقر در جاده و محورهای مواصلاتی لرستان برای ارایه خدمت بهتر به مسافران ضرورت دارد.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد:  این استان در مسیر اصلی ترانزیت تهران به خوزستان و دسترسی به بنادر جنوب قرار دارد که این موقعیت بسیار مهم و خدمات رسانی در راستای تسهیل عبور و مرور را حساس کرده است.

 

دالوند بیان کرد: باتوجه به شروع فصل بارش باران و برف، باید آسایش و امنیت را به مسافران هدیه و با همدلی و هماهنگی در این مسیر حرکت کنیم چراکه موجب توسعه می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها