سرپرست معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما اعلام کرد:

عدالت محوری صداوسیما در انعکاس مشکلات مردمی

سرپرست معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما در سفر به کرمان گفت:عدالت محوری در انعکاس مشکلات مردمی رویکرد جدید سازمان صداوسیما است.
سرپرست معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما در سفر به کرمان گفت:عدالت محوری در انعکاس مشکلات مردمی رویکرد جدید سازمان صداوسیما است.
کد خبر: ۱۳۴۸۴۶۵
عدالت محوری صداوسیما در انعکاس مشکلات مردمیبه گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرپرست معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما در جمع مدیران صداوسیمای کرمان گفت:رویکرد جدید رسانه ملی عدالت محوری و بررسی مشکلات و موانع پیش روی مردم است ودستیابی به این موضوع زمانی تحقق می یابد که در عملکرد،تولید محتوا و ارائه برنامه های رسانه هم دیده شود و به صورت جدی پیگیری گردد.

مهدی رحمتی،اولویت بعدی رسانه ملی  را رسیدگی به وضع نیروی انسانی و ساماندهی و تبدیل وضع کادر فعلی و کارکنان دانست و افزود:با حمایت از نیروی موجود و متخصص می توان به توسعه وپیشرفت رسید و تولید محتوا،توسعه برنامه ها و افزایش کیفی برنامه ها دست یافت .

وی همچنین باتاکید بر برنامه سازی برون سپاری و استفاده از نیروهای مستعدداز طریق تهیه کنندگان سازمان گفت:در حال حاضر در تولید محتوای برنامه سازی در حوزه نمایش نامه نویسی باید تجدید نظر و تقویت سازی در دستور کار تولید کنندگان قرار گیرد .

احمد علیرمضانی،مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان هم در این نشست کمبود نیروی انسانی،تجهیزات،امکانات و زیرساخت های ارتباطی، تعیین تکلیف نیروهای تبصره 4 و اجرای عدالت ورفع تبعیض پرداختی در دستمزدها را از مهمترین مواردی دانست که برای رفع آن باید بیشتر تلاش شود .

سرپرست معاونت امور استانهای صدا و سیما همچنین از واحد های مختلف صدا و سیمای مرکز کرمان بازدید و از نزدیک با کارکنان مرکز دیدار و گفتگو کرد .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها