مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم که از برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم می باشد، در یازده استان کشور از جمله لرستان، اجرا می شود.
کد خبر: ۱۳۴۸۳۵۸
اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق کم برخوردار و محروم لرستان به گزارش جام جم انلاین لرستان: احمد حسین فتایی ، گفت: در راستای تحقق شعار عدالت محوری دولت سیزدهم و به منظور دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و همچنین صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته‌های مختلف هنری در سطح مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اجرا شده و کلیه برنامه‌های مرتبط با این طرح کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه خواهد بود.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: بر همین اساس در گام نخست این طرح، استان های  خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و لرستان پایلوت اجرای طرح خواهند بود.
 
وی در ادامه با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام برای برای بهره مندی مزایای مرحله نخست این طرح، 15 آذر ماه خواهد بود، ابراز داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به  سامانه http://amoozesh.azmoonehonar.ir نسبت به  ثبت نام در دوره‌های آموزشی اقدام کنند.
 
فتایی افزود: برنامه آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) خواهد بود و شروع برگزاری دوره‌های آموزش از اول دی ماه 1400 به بعد می باشد؛ ضمن اینکه برای کلیه شرکت‌کنندگان در پایان دوره، گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها