مصرف بالای آب شرب زنجانی‌ها
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان :

مصرف بالای آب شرب زنجانی‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح آبرسانی به روستای شرور در شهرستان خدابنده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای شرور از توابع شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال انجام شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به روستای شرور از توابع شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد ریال انجام شد.
کد خبر: ۱۳۴۷۶۸۵
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: این طرح شامل لوله گذاری، احداث مخزن، تعویض شبکه، استاندارد سازی انشعابات و نوسازی زیرساخت های آبرسانی در این روستا می باشد.

وی افزود: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب، 8 کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی این روستا با اعتبار 20 میلیارد ریال، اصلاح و نوسازی شده و 207 رشته انشعاب نیز با اعتبار 5 میلیارد ریال استاندارد سازی و تعویض شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در روستای شرور به دلیل فقدان مخزن ذخیره سازی، آب به صورت پمپاژ مستقیم به شبکه وارد می شد که احداث مخزن جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: این مخزن با حجم ذخیره سازی 200 متر مکعب و با اعتباری معادل 8 میلیارد ریال در روستای شرور احداث و همزمان با شبکه جدید توزیع آب، وارد مدار بهره برداری شد.

جزء قاسمی تصریح کرد: با اجرای این عملیات از پمپاژ مستقیم به شبکه جلوگیری بعمل آمده و آب بصورت ثقلی در شبکه جاری شد که این امر باعث کاهش چشمگیر تعداد حوادث و اتفاقات شبکه می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، توسعه خدمات آبرسانی در بخش روستایی مورد توجه بیشتری قرار گرفته و با اولویت ارتقاء شاخص های آبرسانی در روستاهای استان زنجان، شاهد توفیقات چشمگیری در این زمینه بوده ایم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها