سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:

اختصاص ۲۰ درصد حقوق ماهانه فرماندهان سپاه به آسیب‌دیدگان کرونا

رئیس بسیج سازندگی استان البرز

ایجاد ۸۵۰ شغل پایدار خانگی در البرز

رئیس بسیج سازندگی استان البرز از ایجاد ۸۵۰ شغل پایدار خانگی بسیج سازندگی، با مشارکت مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۷۵۹۴
به گزارش جام جم آنلاین البرز، سرهنگ مهران طیران در مورد اقدامات انجام شده بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی در استان البرز، گفت: بسیج سازندگی حلقه واسطه بین دستگاه‌های اجرایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که در حال حاضر ۲۲ قشر دارد که بخشی از این اقشار در حوزه تولید فعالیت می کنند.
رئیس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه برخی از روستاهای استان البرز در گذشته  امکان دسترسی به شهر را نداشتند و تمام مایحتاج خود را در روستا تامین می کردند ، ادامه داد: بسیج سازندگی در راستای خوداتکایی روستاها و احیای دامپروری سنتی و آداب و رسوم تولید اقدامات متعددی را در استان البرز انجام داده است.
طیران با بیان اینکه این اقدامات را در هفت حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی در استان در حال پیاده سازی هستیم ، اضافه کرد: یکی از مشکلات تولید کنندگان استان که به بسیج سازندگی منعکس شده مشکلات حوزه بانکی و سود مرکب و تسهیلات دردسر آفرین برای بخش صنعت است که برخی از واحدها را تا تملک بانکی پیش برده است.
رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از اقدامات بسیج سازندگی برای اشتغالزایی راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه با مشارکت مردم است، افزود: با مشارکت و پشتیبانی مردم از این صندوق‌ها الگوی مناسبی برای اشتغال در البرز راه اندازی شد.
طیران با بیان اینکه با سپرده‌های قرض الحسنه در استان البرز و مشارکت مردم ۸۵۰ شغل پایدار خانگی ایجاد شده است، عنوان کرد: ۱۴ تعاونی از دل این صندوق‌ها تشکیل شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها