وزیر نیرو در گفتگو با جام جم عنوان کرد

همه از تصمیمات غلط در حوزه آب متضرریم

وزیر نیرو با انتقاد از وارد کردن افکار عمومی به موضوعات آب گفت این مسئله هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و به اختلاف‌ها و تنش های شدید دامن خواهد زد.
کد خبر: ۱۳۴۷۳۴۵

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری ، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو که امروز به شهرکرد سفر نموده بود در اولین برنامه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با آیت الله محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

مشکلات آبی دو استان همجوار باید در فضائی آرام و به دور از تنش ها مرتفع گردد

در حاشیه این دیدار محرابیان در گفتگوی اختصاصی با جام جم ضمن ابراز خوشحالی از سفر به شهرکرد و دیدار با مردم استان گفت: موضوعات آبی و بین حوضه ای 2 استان چهار محال و اصفهان باید درفضائی آرام و به دور ازتنش و در شورای عالی آب مورد بررسی دقیق قرار گرفته و حل و فصل شود.

مسئولان باید خویشتندار و مردم را به وحدت و آرامش دعوت نمایند

محرابیان با انتقاد شدید از برخی مسئولان گفت: مسئولین باید بدنبال وحدت و آرامش در میان مردم باشند نه اینکه با تحریک مردم و کشاندن آنها به خیابان ها و بستر رودخانه فضائی متشنج و غبار آلود ایجاد کنندو آب به آسیاب دشمن بریزند!

همه از تصمیمات غلط در حوزه آب متضرر هستیم

وزیر نیرو تصریح کرد: امروز باید با رعایت اصول علمی، کارشناسی و فنی، تدابیری اتخاذ شود که اشتباهات گذشته جبران شود، چرا که همه از تصمیمات غلط در حوزه آب متضرر هستیم.

سوء تدبیر و عدم مدیریت صحیح عمده ترین مشکلات در حوزه آب

محرابیان با اشاره به اینکه نارضایتی‌هایی در نقاط مختلف کشور و در میان اقشار گوناگون مردم در حوزه آب وجود دارد، افزود: بخشی از این نارضایتی‌ها ناشی از سوءتدبیر و بخشی دیگر مربوط به نبود شفافیت و تصمیم‌گیری به‌موقع بوده است، ضمن اینکه میزان تقاضای آب در تمام نقاط کشور به‌شدت بالا رفته و نزولات آسمانی کاهش شدیدی داشته است، سرانه آب در این مدت نیز دچار کاهش شده است.

انشاء الله با سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان چهار محال و بختیاری شاهد نتایج خوب و موثری خواهیم بود

وزیر نیرو در خاتمه همگان را به صبر آرامش و متانت دعوت نموده و ابراز امیدواری نمود در سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت به استان چهار محال و بختیاری انشاء الله تصمیمات خوب و مهمی اتخاذ خواهد شد که امید است نتایج خوب و پرباری برای مردم استان چهار محال و بختیاری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها