دومین جلسه گردشگری سلامت استان به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
دومین جلسه گردشگری سلامت استان به ریاست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۶۱۵۴
 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در حاشیه دومین جلسه گردشگری سلامت استان با اشاره ویژگی‌های سامانه جامع مدیریت گردشگران سلامت، اظهار کرد: سامانه جامع مدیریت گردشگران سلامت می‌تواند روابط گردشگران را با جامعه سلامت تنظیم و سطح دسترسی آنان را به مراکز درمانی دارای مجوز متخصصین تسهیل و به رونق بخشی و پویایی این عرصه کمک شایانی نماید.
محمدصادق براتی افزود: آنچه که باید در دستور کار دستگاه‌های متولی و شرکت‌های تسهیلگر قرار گیرد، فرآیند جذب گردشگران سلامت از اقصی نقاط دنیا بلاخص کشور‌های دارای جمعیت مسلمان و شیعه است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و می‌تواند در رونق اقتصادی دارای اثر بسیاری باشد.
وی ادامه داد: کلیه مسائل گردشگری سلامت در استان قابل حل بوده و در سایه تعامل و همکاری بخش‌های مختلف گردشگری و سلامت صورت می‌پذیرد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت نظارت و بازدید از نحوه ارائه خدمات به گردشگران سلامت و اهمیت آن، عنوان کرد: لازم است تیم‌های تخصصی برای این موضوع تشکیل و ارزیابی‌های لازمه صورت پذیرد .
گفتنی است؛ در این جلسه که به منظور بررسی طرح‌های ساماندهی عرصه سلامت زائرین تشکیل گردید اهم موضوعات این طرح‌ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
شایان ذکر است؛ سامانه جامع مدیریت گردشگری سلامت ایرانیان از جمله زیرساخت‌های نرم افزاری است که در راستای  تسهیلگری نحوه ورود و خروج، تامین امنیت اطلاع‌رسانی،ثبت درخواست و...برای گردشگران سلامت طراحی و در آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها