از  لالیگا چه خبر؟

سوسیه داد و رویای 40 ساله

اگر ابتدای فصل کسی پیش بینی می کرد تا روز اول نوامبر رئال سوسیه داد صدرنشین رقابتهای این فصل لالیگا خواهد بود، مورد خنده قرار می گرفت اما این حقیقت دارد؛ رئال، آنهم از نوع سوسیه دادش فعلا صدر جدول را در اختیار دارد. آنها 40 سال بعد از آخرین قهرمانی شان، رویای فتح لالیگا را دارند.
کد خبر: ۱۳۴۵۱۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، سوسیه داد خیلی بدشانس بود که  این هفته در دقیقه 91 دروازه اش باز شد و برتری یک بر صفر مقابل بیلبائو را با تساوی عوض کرد. اما با این وجود آنها فعلا با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید با 25 امتیاز صدرنشین هستند و دو تیم رئال مادرید و سویا با 24 امتیاز در رده های دوم و سوم هستند.

تیم های رئال، سویا و اتلتیکو مادرید که احتمالا در ادامه فصل مدعیان اصلی قهرمانی خواهند بود این هفته بازیهای خود را با برد پشت سر گذاشتند اما بارسلونا در ادامه تیره روزی هایش با مربی موقت هم موفق نشد آلاوس را شکست بدهد و مقابل این تیم رده شانزدهمی با تساوی 1-1 متوقف شد. در انتهای جدول لالیگا دو تیم 6 امتیازی ختافه و لوانته جا خوش کرده اند، هرچند اوضاع برای گرانادا و کادیز هم که در  امتیاز، یک رقمی هستند (8 و 9) زیاد جالب نیست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها