مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور توسعه خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول در شهرستان سقز مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۸۱
 به گزارش جام جمآنلاین کردستان، آزاد حکمت در گفت وگو با اصحاب رسانه، با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف برای توسعه کمی و کیفی خدمات و سرویس‌های تلفن همراه از ابتدای سال‌جاری تا کنون اظهار کرد: این اقدامات دو حوزه ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موبایل و راه‌اندازی سایت‌های جدید با صرف اعتبار چشمگیر در سطح استان صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به راه‌اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در محله‌های بردبران و گلان شهرستان سقز، به منظور ارائه خدمات با کیفیتِ بالاتر به ساکنین این محدوده اشاره کرد و اظهارداشت: هر دو سایت مذکور مجهز به تکنولوژی‌های 3G و4G هستند.

حکمت با بیان اینکه برای نصب و راه‌اندازی سایت جدید در این شهرستان امکانات و تجهیزات لازم هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تامین شده است خاطر نشان ساخت: مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این دو سرمایه‌گذاری شده است.

وی ارتقای کیفیت سرویس‌های شبکه ارتباطات سیار، دسترسی سریع به محتواها و اطلاعات موجود در فضای مجازی، ارسال سریع و همزمان پیام از طریق صوت و تصویر، بهره‌مندی دانش‌آموزان از اینترنت رایگان در راستای استفاده از شبکه مجازی و آموزشی شاد تحت عنوان مدرسه در خانه و ... را از مزایای راه‌اندازی دوسایت مذکور اعلام کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: توسعه و ارتقا تکنولوژی‌ها و سایت‌های تلفن همراه در راستای پاسخگویی به مطالبات و رضایتمندی مشتریان ،همچنان جزیی از برنامه‌های دارای اولویت در منطقه است که با سعی و کوشش همکاران برای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها