فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران:

منع تردد شبانه کاربردی در کنترل کرونا ندارد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تشریح کرد

آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا/ منع تردد شبانه همچنان در سراسر کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای طرح منع تردد شبانه و محدودیت‌های ترافیکی مربوط به کرونا در سراسر کشور را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۴۳۹۶۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی کرونا اظهارکرد: تا امروز (سوم آبان ۱۴۰۰) و برابر آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستادملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی همچنان به قوت خود باقی است. بر این اساس خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و مشمول جریمه به ترتیب یک و نیم میلیون تومانی می‌شود.

وی ادامه داد: برای ورود به شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز ممنوعیت برای پلاک‌های غیر بومی وجود داشته و این دسته از خودرو‌ها نیز به ترتیب یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر و برابر آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ۲۲ شهرستان در وضعیت قرمز و ۱۲۸ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: محدودیت‌های تردد شامل این شهر‌ها خواهد شد، لذا درخواست پلیس از مسافران و به خصوص رانندگان این است که حتما قبل از ورود به شهری از وضعیت کرونایی آن با خبر شوند تا مشمول جریمه نشوند.

شیرانی در مورد اجرای منع تردد شبانه گفت: اجرای این طرح کما فی السابق در تمام شهر‌های کشور با تمام وضعیت‌های رنگی اجرا می‌شود و تردد خودرو‌های فاقد مجوز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمامی معابر ممنوع است و در صورت ثبت تخلف مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها