رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت:

مردم در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی فاصله را رعایت کنند

کرج، دومین کلانشهری بود که استارت مترو در آن زده شد

مردم کرج همچنان در حسرت راه اندازی مترو

کرج، دومین کلانشهری بود که استارت مترو در آن زده شد، اما این گره گشای ترافیک، هنوز حسرت شهروندان این شهر است.
کد خبر: ۱۳۴۲۹۱۸
به گزارش جام جم آنلاین البرز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ حدودا پانزده سال پیش بود که احداث قطار شهری در شورای شهر کرج مصوب و آغاز شد.
طرحی که پیش بینی می شد تا پایان آن دوره از شورا به بهره برداری برسد تا سال ها به شعارهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس و پارلمان شهری تبدیل شد تا این که در دوره پنجم شورای شهر کرج، بیشترین بلوف ها راجع به آن به میان آمد و تاریخ افتتاح آن بارها اعلام شد اما این طرح با هزینه های میلیاردی تا کنون برزمین مانده است.
مصطفی سعیدی سیرایی، شهردار کرج در این باره گفت: عمده تصمیمات در شورای پنجم متروی کرج گرفته شد و خط چهارراه طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر نود و هشت درصد پیشرفت داشته است که اکنون پانصد میلیارد تومان برای افتتاح آن نیاز داریم و اگر پول نقد داشته باشیم این طرح تا یازده ماه آینده افتتاح می شود.
او افزود: بین آب منطقه ای البرز و شهرداری کرج درخصوص احداث دریاچه مصنوعی کرج اختلافاتی وجود دارد که کارگروهی مشغول رسیدگی به آن است.
شهردار کرج گفت: تعدد جا به جایی مدیران در مدیریت پسماند باعث شده است که طرح های خوب در حلقه دره به سرانجام نرسد و این منطقه مشکل کرج نیست بلکه مشکل همه استان البرز محسوب می شود.
او افزود: برای رفع مشکلات مردم آماده همکاری با همه ارگان های استانی و شهری را داریم.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها