استاندار مازندران در جلسه ستاد عالی رشد اقتصادی استان :

سهم بخش کشاورزی در تحقق رشد اقتصادی مازندران بسیار مهم است

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت از عرصه پيشنهادي براي احداث ناحيه صنعتي كارگاهي صنفي ساري 4 بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۴۰۸۲۹

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ،  علي رسوليان در دومين روز سفر به استان مازندران و با حضور در شهرستان ساري، از اراضی پیشنهادی ناحيه صنعتي كارگاهي صنفي ساري 4 در روستای پهنه كلا كه با هدف ضرورت ارتقاء و تقويت صنعت مركز استان احداث مي‌شود، بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی منصورعلي زارعي و علي بابايي كارنامي نمایندگان مردم ساري و مياندرود در مجلس شورای اسلامی، مديرعامل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران و رؤساي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ساري و خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران انجام شد، توضیحات فنی لازم درخصوص موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های عرصه پیشنهادی ارائه و تصمیمات لازم برای طی مراحل تصویب و اجرای پروژه شهرک سازی در این ناحیه صنعتی اتخاذ شد.

اراضي پيشنهادي احداث ناحيه صنعتي كارگاهي صنفي ساري 4 به مساحت 14 هكتار بر اساس طرح مطالعاتي ضرورت ايجاد و مصوبه هيأت مديره سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و تصويب شوراي برنامه ريزي استان مازندران، از شركت چوب و كاغذ به شركت شهرك‌هاي صنعتي واگذار خواهد شد.

عرصه تخصيصي براي احداث اين ناحيه صنعتي به لحاظ موقعيت مكاني مطلوب، همجواري راه مواصلاتي ساري به سمنان و مجاورت شركت چوب و كاغذ، فرصت بسيار خوبي براي حضور سرمايه گذاران توانمند و داراي اهليت و كاهش بيكاري جوانان اين منطقه خواهد بود.

مدير حوزه مديريت و مشاور مديرعامل در امور استان‌هاي سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استاني و شهرستاني، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در سفر به استان مازندران همراهي مي‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها