نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: جوانان و فعالان فضای مجازی برای توسعه استان همدان از مسئولین مطالبه‌گری کنند.
کد خبر: ۱۳۴۰۰۸۸

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نشست صمیمی با جوانان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، سرپرست معاونت جوانان و تنی چند از مسئولین برگزار شد با بیان اینکه مثلثی که جوان امروز به آن نیاز دارد مسکن، اشتغال و ازدواج است، گفت: تمام تلاش خود را برای فراهم‌کردن این مهم در استان برای جوانان بکار گرفته‌ایم و با تمام قدرت ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه ۵۸ پروژه ملی در همدان در حال احداث است که مشکل اشتغال هزاران نفر جوانان را رفع می‌کند، گفت: هریک از این پروژه‌ها از استارت پیگیری تا به نتیجه رساندن را دنبال می‌کنیم اما می‌طلبد جوانان استان نیز برای بررسی مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی چون طرح جامع همدان و پروژه‌هایی که علی‌رغم تأمین اعتبار اجرا نمی‌شوند ورود کنند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر طرح جامع اجرا شود ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان احداث می‌شود و بخش قابل‌توجهی از مشکل مسکن برای اقشار مختلف جامعه رفع می‌شود، گفت: جوانان باید روحیه نقدپذیری و نقدکردن داشته باشند و برای توسعه و آبادانی استان با جسارت وارد میدان شوند.
وی با طرح این سؤال که چرا پروژه پیچ زندان که از مدرن‌ترین پروژه‌های استان است و هزاران نفر را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می‌کند را اجازه فعالیت نمی‌دهند، گفت: متأسفانه امروز تا بحث اشتغال جوانان و وجود فرصت‌های شغلی می‌شود عده‌ای اقوام خود را در پست‌های دولتی مشغول به کار می‌کنند.
حاجی‌بابایی با اشاره به مباحث انتخاب استاندار همدان، گفت: در بحث انتخاب استاندار همدان ورود نکرده و نمی‌کنم چراکه هرکس که استاندار شود برای توسعه استان باید با نمایندگان همراه شود.
وی با تاکید بر اینکه استاندار همدان باید قلندر باشد نه اینکه فامیل، آدم من و هم تیمی من باشد، گفت: اراده عمومی جامعه برای توسعه استان باید تقویت شود.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از بیکاری جوانان رنج می‌برم و برای رفع این مشکل شبانه‌روز تلاش می‌کنم، گفت: امروز پروژه بیمارستان 300 تختخوابی در 9 طبقه بسیاری از جوانان جویای کار را مشغول کرده و در آینده نیز پروژه‌های دیگری همچون بیمارستان یک هزار تختخوابی نیز می‌تواند زمینه اشتغال را فراهم کند اما برای اجرای اینها و تسریع در روند اجرای آنها باید حس مطالبه‌گری در جوانان بیدار شود.
وی با تاکید بر اینکه باید از سیاسی بازی و حرف‌های بی‌حساب اجتناب کرد، گفت: تا آخرین روز حضور هر مسئول در استان باید از ظرفیتش استفاده شود و ما نیز از ایشان حمایت می‌کنیم چراکه امروز فرصتی برای مخالفت کردن و سیاسی‌کار نداریم.
حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه خوشبختانه استان همدان بر اساس آمارها و شاخص‌های موجود در حوزه ورزش و جوانان از سایر استان‌های کشور دارای شرایط ویژه و برخوردارتری است، گفت: خوشبختانه امروز با اعتبارات اختصاص‌یافته پروژه‌ای همچون زورخانه بین‌المللی کشور را در همدان در دست احداث داریم.
وی با اشاره به آغاز احداث سالن‌های ورزشی استاندارد در روستاهای بخش مرکزی همدان، گفت: امیدواریم در ادامه راه بتوانیم خدمات شایسته‌ای را برای جوانان و ورزشکاران استان رقم بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها