نماینده مدیرکل شهرستان های استان تهران گفت: زمانی که دانش آموز در مدرسه باشد روابط اجتماعی را یاد میگیرد اما متاسفانه این شرایط برداشته شده و نیاز است که خانواده ها در جبران این بخش کمک کنند
کد خبر: ۱۳۳۹۴۴۶
نیاز به یاری خانواده ها در کاهش آسیب های روابط اجتماعی دانش آموزان در زمان آموزش مجازیبه گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد قهاری نماینده مدیرکل شهرستان های استان تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی در فیروزکوه گفت: قریب به ۳۲۲۷۵ دانش آموز شهید داریم، به طبع این شهدا بودند که توانستند این موقعیت را برای ما ایجاد کنند.

وی با اشاره به آموزش مجازی بیان داشت: در دو سالی که آموزش ها مجازی شده است، اولیا دانش آموزان بیشتر از قبل به نقش خاص مدارس در آموزش به ویژه آموزش پنهان پی بردند.

نماینده مدیرکل شهرستان های استان تهران تصریح کرد: آموزش پنهان نوعی از آموزش است که بر اساس آموزش رسمی ایجاد میشود، زمانی که دانش آموز در مدرسه باشد روابط اجتماعی را یاد میگیرد اما متاسفانه این شرایط برداشته شده و نیاز است که خانواده ها در جبران این بخش کمک کنند.

قهاری افزود: در کنار یاری خانواده ها، سازمان هایی هم هستند که در یک جامعه هماهنگ با هم کار انجام میدهند تا بتوانیم آسیب های این قسمت برای دانش آموزان را کاهش دهیم.

نماینده مدیرکل شهرستان های استان تهران خاطر نشان کرد: از طریق آموزش مجازی برای ما از یک بحران، فرصتی ساخته شد و توانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: شاید وقتی تا ۲ سال گذشته در هر جایی صحبت از آموزش مجازی میشد محصّلین میگفتند که بسترها و زیرساخت های آموزش مجازی آماده نیست، اما در کمتر از یک سال در سطح کشور توانستیم موقعیتی ایجاد کنیم که اکثریت دانش آموزان بتوانند از این موقعیت استفاده خاصی را داشته باشند.

قهاری بیان داشت: اما در همین راستا، نیاز است که در همه جوامع همه نهادها با آموزش و پرورش همکاری را داشته باشند.

وی ضمن آرزوی آغاز سالی خوب، گفت: ان شاءالله امسال همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نامگذاری کردند، در بخش تولید، سال مانع زدایی باشد.

نماینده مدیرکل شهرستان های استان تهران در پایان گفت: و همچنین باید یادی کنیم از شهدای جنگ تحمیلی، که وقتی مانعی در جنگ پیش می آمد شهدا با فدا کردن جان خود آن موانع را از سر راه برمیداشتند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها