برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر

مسئول مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: تلاش کرده‌ایم که برنامه‌های مفصلی و متفاوتی را برای اربعین حسینی و همچنین دهه آخر ماه صفر برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۱۳۳۶۸۹۹

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو اربعین، در مصاحبه با رادیو «اربعین» با بیان این که در سنوات گذشته تعداد زیادی از مواکب متعلق به آستان قدس رضوی در مسیرهای مختلف به ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی می‌پرداختند اما امسال به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های اعلام شده این موضوع امکان‌پذیر نیست، گفت: البته تعداد محدودی مواکب متعلق به آستان قدس رضوی به مراسم اربعین اعزام خواهند شد تا به مردم و زائران ارائه خدمات دهند.

وی با بیان اینکه در مشهد مقدس نیز برنامه‌های متعدد مفصل و متفاوتی را در قالب مرثیه‌ خوانی، عزاداری و تبیین معارف حسینی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با هماهنگی مسئولان رسانه ملی ویژه‌ برنامه‌هایی از حرم امام رضا (ع) برای مردم و ارادتمندان به اهل‌بیت از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

این مقام مسئول در آستان قدس رضوی همچنین با بیان اینکه دهه آخر ماه صفر مصادف با ایام شهادت امام رضا (ع)، امام حسن (ع) و پیامبر عزیز اسلام (ص) است، افزود: در این ایام نیز برنامه‌های مفصلی برای پذیرایی و استقبال از زائران و انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی تحت شعار همه «خادم‌الرضاییم» در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها