شناور چند منظوره مراد یک پس تعمیر اساسی به دست متخصصان داخلی اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی به ناوگان خدمات دریایی کشور بازگشت.
شناور چند منظوره مراد یک پس تعمیر اساسی به دست متخصصان داخلی اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی به ناوگان خدمات دریایی کشور بازگشت.
کد خبر: ۱۳۳۶۶۴۸
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،شناور چند منظوره مراد یک پس تعمیر اساسی به دست متخصصان داخلی اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی بندر شهید رجایی به ناوگان خدمات دریایی کشور بازگشت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این شناور با ۱۵متر طول و ۶ متر عرض از جنس بدنه فولاد دریایی دارای 2 متر و ۲۵ سانتیمتر ارتفاع و یک متر و ۷۵ سانتیمتر آبخور است.

محمدرضا پوررجبی انجام تعمیر و نگهداری بویه‌ها و علایم کمک ناوبری در بنادر و جزیره‌های کشور، شرکت در عملیات انتقال اسکله‌های شناور، جابه‌جایی و انتقال تجهیزات مبارزه با آلودگی آب دریا، امکان دریافت تجهیزات و مواد اضافی کشتی‌ها، شرکت در جابه‌جایی شناور‌های داخل حوضچه و انتقال تجهیزات از خشکی به شناور و برعکس را از کاربرد‌های این شناور چند منظوره عنوان کرد.
 

وی افزود: در دو هفته تعمیر این شناور‌ها از جمله خزه تراشی بدنه زیرآبی، شست ‎و شو و زنگ‌زدایی، ضخامت سنجی بدنه زیرآبی، تعمیر و اندازه‌گیری شافت و پروانه، تعویض ورق محل‌های استقرار ضربه‌گیر‌ها و نصب سیستم حفاظت بر روی شناور انجام و پس از بررسی نهایی به آب اندازی شد.


معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه این شناور همزمان با یدک کش فتح المبین اعزامی از اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در ۳۰ مرداد سالجاری داکینگ شده بود، گفت: تاکنون چندین فروند شناور از بوشهر در سرسره تعمیراتی بندرشهید رجایی رفع عیب و در چرخه ناوگان خدمات دریایی این استان قرار گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها