ایران تنها تیم 3 امتیازی گروه A

صدرنشینی تیم ملی با گل جهانبخش

گلی که علیرضا جهانبخش در بازی با سوریه به ثمر رساند تنها گل به ثمر رسیده در سه بازی نخست گروه A مقدماتی جام جهانی در آسیا بود.
کد خبر: ۱۳۳۵۴۳۸

صدرنشینی تیم ملی با گل جهانبخشبه گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود با یک گل سوریه را در ورزشگاه آزادی شکست داد. شاگردان اسکوچیچ در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک (سعید عزت اللهی 31)، جعفر سلمانی (میلاد محمدی 46)، احمد نوراللهی، علی قلی زاده (مهدی ترابی 73)، وحید امیری، علیرضا جهانبخش (کریم انصاری فرد 86)، سامان قدوس (صالح حردانی 46) و مهدی طارمی به میدان رفتند و با تک گل دقیقه 55 علیرضا جهانبخش که روی پاس طلایی مهدی طارمی به دست آمد، برنده از زمین خارج شدند.

قبل از بازی ایران سوریه، دو تیم کره جنوبی و عراق در سئول به مصاف هم رفتند که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. در دیگر بازی این گروه هم امارات و لبنان با هم روبرو شدند که آن بازی نیز گلی در برنداشت تا تیم ملی با همان پیروزی یک گله، به عنوان تنها تیم 3 امتیازی در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

در دیگر گروه مقدماتی جام جهانی در آسیا ژاپن در عین ناباوری با یک گل مغلوب عمان شد، استرالیا با نتیجه 3 بر صفر از سد چین گذاشت و عربستان هم مقابل ویتنام 10 نفره، با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها