مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام یک میلیون و ۴۰ هزار دانش آموز استان در سامانه ملی سناد(سامانه نام‌نویسی الکترونیکی دانش‌آموزان) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قطعی شده است.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۵۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال با حدود ۳۰ هزار دانش آموز جدید بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار دانش آموز در استان داشته باشیم.

وی ادامه داد: ادامه ثبت نام در مدارس، سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه  به شکل عادی در حال انجام است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص کم و کیف آغاز سال تحصیلی جدید گفت: هنوز تعیین تکلیفی در خصوص حضوری یا مجازی برگزار شدن سال تحصیلی جدید نشده اما آنچه قطعی است پیروی ما از ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش در نحوه برگزاری کلاسهاست.

خدابنده افزود: از زمان آغاز ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید ۱۳۲ مورد شکایت درخصوص روند ثبت نام دریافت و تمامی آنها رسیدگی شده است و مکانیسم برخورد با تخلفات ثبت نام در مدارس همانند گذشته و به صورت قاطعانه است.

وی در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: هنوز در این زمینه تصمیم گیری خاصی در سطح وزارتخانه انجام نشده است و هرگونه ابلاغ و اعلامی در این رابطه را مجری خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۷۵ هزار معلم استان دوز نخست واکسن خود را دریافت کرده اند و از دیروز برای دریافت دوز دوم در حال مراجعه هستند.

استان خراسان رضوی با برخورداری از بیش از یک میلیون و ۳۳۰ هزار دانش آموز معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها