بازنشستگان نمونه استان هرمزگان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شدند.
بازنشستگان نمونه استان هرمزگان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۳۳۳۹۶۵

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،بازنشستگان نمونه استان هرمزگان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان شورای مدیران ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به ریاست دکتر ابراهیمی برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این مراسم بر لزوم تکریم بازنشستگان تاکید کرد و گفت: قشر بازنشسته حاوی تجربیات ارزشمندی هستند که در کنار تکریم بایستی از آن ها به خوبی استفاده کنیم.


وی افزود: بسیاری از بازنشستگان با وجود اینکه دوران خدمتشان به اتمام رسیده است اما فعالیت های اجتماعی خود را متوقف نکرده اند و همچنان جامعه از اثرات خیر آن ها بهره مند می شود.


ابراهیمی بیان کرد: مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان همواره به دنبال افزایش روحیه تکریم بازنشستگان در جهت رساندن آنها به جایگاه واقعی و رفیع شان است.

محمد تقی جلیلی بهابادی مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری در استان هرمزگان نیز در این نشست تصریح کرد: متاسفانه در استان هرمزگان با وجود اینکه به دستگاه های اجرایی اعلام شده است تجلیل از بازنشستگان را در دستور کار قرار دهند اما  اهتمامی به این امر وجود ندارد البته جا دارد از زحمات مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تقدیر شود که در راستای تکریم بازنشستگان عملکرد مثبتی داشته اند.


وی خاطرنشان کرد: باید نگاه ما به بازنشستگان همچون مقام معظم رهبری باشد که بازنشستگان را عین شاغلین می داند و بدانیم که یک روز ما نیز بازنشسته خواهیم شد.


گفتنی است در این مراسم از آقایان علی بهمن زاده، حسین شجاعی، حسن شکاری، حسین پریش و خانم ها سیده سنیه هاشمی و معصومه آشوری زاده تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها