رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با اجرای ممنوعیت ورود مسافران به استان اردبیل بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و جریمه شدند.
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با اجرای ممنوعیت ورود مسافران به استان اردبیل بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و جریمه شدند.
کد خبر: ۱۳۳۲۶۸۱
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل سرهنگ سیدمحمد صفوی اظهار کرد: با گذشت حدود ۳۰ ساعت از اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استان‌های مختلف کشور و ممانعت از ورود مسافران و گردشگران به استان اردبیل، سعی کردیم تا مانع از حضور این افراد بر اساس اعلام ستاد کرونا شده تا از انتشار دلتا کرونا جلوگیری شود. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک آرامی را در جاده‌های استان اردبیل شاهد هستیم و با اعمال ممنوعیت به جای محدودیت دوره‌های قبل سعی بر این است تا جریمه برای خودرو‌ها و افراد خاطی در نظر گرفته شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: ما فرصت ۴۸ ساعته‌ای را برای بازگرداندن مسافران ورودی به استان اردبیل که در روز‌های گذشته به این استان سفر کردند، در نظر گرفتیم که ۲۴ ساعت آن سپری شده و در کمتر از ۲۴ ساعت باید تمامی مسافران و گردشگران که در استان اردبیل هستند، به مقصد خود بازگشته و سعی کنند تا آرامش بیشتری در این استان از لحاظ کنترل ویروس کرونا در نظر گرفته شود.

صفوی افزود: تردد بین شهر‌های محدوده استان هیچ مانعی ندارد، ولی انتظار می‌رود همشهریان در این روز‌های سخت کرونایی از هرگونه مسافرت برون استانی و درون استانی پرهیز کرده و با ماندن در منزل به کنترل این بیماری و جلوگیری از شیوع آن کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمامی مجوز‌هایی که پیش از این از طریق فرمانداری‌ها و سایر ادارات برای تردد صادر شده بود، لغو شده و ما در ۳۰ ساعت اخیر به غیر از خودرو‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی اجازه تردد به محدوده استان را ندادیم و در شش ورودی استان تلاش مأموران پلیس راه بر این است تا مانع از ورود مسافران و گردشگران شوند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: رانندگان خاطی در کنار جریمه یک میلیون تومانی و بازگرداندن به مقصد خود، قطعاً در صورت تکرار و یا اصرار بر مسافرت با توقف خودرو و ارسال آن به پارکینگ روبه‌رو خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها