واکسیناسیون مناطق محروم و صعب‌العبور زنجان
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان:

واکسیناسیون مناطق محروم و صعب‌العبور زنجان

۶۹ درصد فرهنگیان استان زنجان در مرحله ی اول واکسینه شدند.
۶۹ درصد فرهنگیان استان زنجان در مرحله ی اول واکسینه شدند.
کد خبر: ۱۳۳۲۱۳۰
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛  معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان در شهر‌های بالای بیست هزار نفرجمعیت با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در مراکز تجمیعی ویژه فرهنگیان و در شهر‌های زیر بیست هزار نفر در مراکز و پایگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی با واکسینه کردن بیش از ۱۰ هزار و ۳۶۸ نفر از فرهنگیان استان به پایان رسید.

 تاراسی افزود: با توجه به ثبت کد ملی تمامی همکاران در سامانه‌ی وزارت بهداشت و هماهنگی انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی، افراد جامانده به هر دلیلی در شهرستان‌ها و مناطق استان می‌توانند با مراجعه به سامانه SALAMAT.GOV.IR ثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی گفت:. در شهرستان زنجان علاوه بر ثبت نام در سامانه می‌توانند مستقیما با مراجعه به پایگاه واکسیناسیون ورزشگاه امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه و ارائه کارت پرسنلی یا حکم کارگزینی و کارت ملی دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

به گفته‌ی معاون سلامت آموزش و پرورش استان،   با احتساب واکسیناسیون فرهنگیان همکار در برگزاری انتخابات، همچنین از طریق سامانه به دلیل شرایط سنی یا داشتن بیماری‌های زمینه‌ای، حدود  به ۹۵ درصد کارکنان آموزش و پرورش استان واکسینه شده اند.

تاراسی با اشاره به احتمال بازگشایی حضوری مدارس از مهرماه گفت: تمام کارکنان مدارس دولتی و غیر دولتی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، معلمان حق التدریس ، مربیان پیش دبستانی ، معلمان آموزشگاه‌های علمی و آموزشگاه‌های زبان ، سرباز معلمان و دانشجومعلمان با ارسال پیامک و نوبت دهی بر اساس سنوات خدمت واکسینه شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها